کد خبر : 1819662 | 25 فروردين 1401 ساعت 19:45 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

برای جا نماندن از قافله صعود کنندگان؛

بازی سرنوشت‌ساز پیش روی سپاهان در الرائد

با توجه به نتایج دو هفته ابتدایی، شاگردان محرم نویدکیا برای بهبود شرایط‌شان در گروه به سه امتیاز مصاف با التعاون نیاز دارند.

بازی سرنوشت‌ساز پیش روی سپاهان در الرائد

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته ابتدایی در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی خاتمه یافت که پیروزی سپاهان و التعاون در دیدار ابتدایی مقابل پاختاکور و الدحیل در هفته دوم جای خودش را به شکست داد و این دو تیم مقابل الدحیل و پاختاکور شکست خوردند تا حالا هر چهار تیم حاضر در این گروه سه امتیازی باشند. البته سپاهانی‌ها به لطف پیروزی 3 بر 1 در بازی رفت، با تفاضل گل بهتر نسبت به رقبا رتبه اول را در اختیار دارند ولی در پایان، این مسابقات رو در رو است که در وهله اول برای صعود مد نظر قرار می‌گیرد.
امشب از ساعت 21:45 دقیقه ابتدا پاختاکور و الدحیل به مصاف هم می‌روند و ساعتی بعد شاگردان نویدکیا مقابل التعاون با سرمربیگری خوزه مانوئول گومز پرتغالی قرار می‌گیرند؛ دو دیداری که سه روز بعد دوباره تکرار خواهد شد ولی پیروزی در این مسابقه برای هر یک از چهار تیم گروه که قصد دارند در مرحله بعدی حضور داشته باشند، حیاتی است.
در پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، پنج تیم صدرنشین گروه‌های پنج‌گانه به‌صورت مستقیم به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و سه تیم برتر نیز آنها را همراهی می‌کنند.
در حال حاضر الهلال عربستان که در گروه اول با تیم‌های شارجه امارات، الریان قطر و استقلال تاجیکستان همگروه شده است، یکی از دو تیم حاضر در مسابقات است که توانسته با پیروزی مقابل نماینده‌های قطر و امارات 6 امتیازی شود و دومین تیم هم الشباب دیگر نماینده عربستان است که دو بازی ابتدایی خود را مقابل الجزیره امارات و بمبئی سیتی با پیروزی پشت سر گذاشته است.
نکته خوش‌بینانه برای محرم نویدکیا و شاگردانش اما اینکه در پایان روز دوم تنها یک تیم 4 امتیازی در رده دوم مسابقات دیده می‌شود و آن هم الفیصلی عربستان است؛ موضوعی که در صورت پیروزی امروز سپاهانی‌ها، شانس این تیم برای قرار گرفتن در میان سه تیم برتر دوم را افزایش می‌دهد.
دیدار سپاهان مقابل التعاون از ساعت 00:45 دقیقه بامداد جمعه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الرائد در شهر بریده برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها