کد خبر : 1819678 | 25 فروردين 1401 ساعت 22:56 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال ملاثانی یک- خیبر صفر؛

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ شاگردان کمالوند

شاگردان کمالوند علی‌رغم عدم نتیجه‌گیری رقبای خود نتوانستند در دیدار مقابل استقلال ملاثانی صاحب امتیاز شوند.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ شاگردان کمالوند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم رده شانزدهمی استقلال ملاثانی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز به مصاف تیم بالانشین و مدعی خیبر خرم‌آباد رفت.

استقلال ملاثانی که تا پیش از جدال امشب مقابل خیبر خرم‌آباد فقط سه برد در این فصل به‌دست آورده و جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود، با انگیزه زیادی برابر شاگردان فراز کمالوند قرار گرفت و به دنبال خلق شگفتی بود که توانست به این مهم دست پیدا کند و یک نتیجه ارزشمند بگیرد.

شاگردان کمالوند که با وجود عدم برنامه‌ریزی روی جام حذفی، مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را واگذار کرده ولی در چهار هفته گذشته لیگ دسته اول به‌ترتیب یک پیروزی و یک مساوی داشتند، امشب به دنبال کسب پیروزی در اهواز بودند تا شانس خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش بدهند ولی در یک بازی غیر منتظره شکست خوردند.

استقلال ملاثانی در دیدار امشب با گل دقیقه ۳۴ مصطفی کیانی از خیبر خرم‌آباد پیش افتاد و در ادامه تلاش شاگردان کمالوند برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود؛ در نهایت این تیم مدعی با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود مغلوب شد.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد، ۲۷ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جدول لیگ دسته اول، در جایگاه پانزدهم این رقابت‌ها قرار گرفت و شاگردان کمالوند نیز در شبی که می‌توانستند با برتری، رتبه سوم را حفظ کرده و به ۶ امتیازی مس کرمان برسند، مغلوب شدند و با ۴۲ امتیاز در رده چهارم ایستادند.

دیدگاه‌ها