کد خبر : 1819679 | 25 فروردين 1401 ساعت 22:56 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

آرمان‌گهر صفر- مس کرمان صفر؛

لیگ یک/ حساس‌ترین بازی بدون برنده

جدال حساس تیم‌های مدعی صعود استان کرمان در لیگ یک برنده نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال آرمان گهر سیر جان و مس کرمان که پیش از این به‌ترتیب در رده‌های چهارم و دوم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار داشتند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با هم دیدار کردند.

1705854

آرمان‌گهر سیرجان که در تلاش برای کسب پیروزی در دربی لیگ یکی استان کرمان، کم کردن فاصله امتیازی با مس و بالا رفتن شانس صعودش به لیگ برتر بود، اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه ۵ به‌وجود آورد که شوت مهاجم این تیم با اختلاف کم از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

لحظاتی بعد مس کرمان یک حمله سریع تدارک دید و این بار ضربه مهرداد آوخ با فاصله اندک از کنار دروازه آرمان‌گهر رد شد و پس از آن بازی به متعادل پیش رفت و دو تیم حدود ۲۰ دقیقه یکدیگر را محک زدند و هر کدام فقط یک شوت از راه دور داشتند.

در دقیقه ۲۹ آرمان شهدادنژاد یک موقعیت تک به تک را از مهاجم آرمان گهر گرفت و با واکنش خوب خود دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت و در ادامه نیز مس کرمان یک موقعیت داشت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

1705853

با شروع نیمه دوم و با وجود اینکه مس کرمان تعویض‌های هجومی داشت، اما آرمان‌گهر بازی را در دست گرفت و پشت سر هم موقعیت‌های خطرناک خلق کرد که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد و در سمت مقابل نیز دو فرصت جدی مسی‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی راه به جایی نبرد تا دربی تیم‌های کرمانی لیگ دسته اول بدون برنده خاتمه یابد.

آرمان‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل در مسابقه امشب ۴۳ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به خیبر خرم‌آباد، به رده سوم جدول لیگ یک صعود کرد و مس کرمان نیز با ۵۱ امتیاز در رتبه دوم ایستاد و فاصله ۵ امتیازی با ملوان انزلی صدرنشین پیدا کرد.

دیدگاه‌ها