کد خبر : 1819701 | 26 فروردين 1401 ساعت 09:19 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

تکمیل شب بد بارسا؛ پدری مصدوم شد

پدری، ستاره جوان بارسلونا، به دلیل مصدومیت در دیدار برابر اینتراخت فرانکفورت تعویض شد.

 تکمیل شب بد بارسا؛ پدری مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 در این بازی شکست خورد. 
با توجه به تساوی 1-1  دو تیم در دیدار رفت، این تیم اینتراخت بود که موفق شد به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند و امید بارسا برای کسب جام در فصل جاری تقریبا از بین رفت. 
یکی از اتفاقات تلخ بازی شب گذشته مصدومیت پدری بود که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب بارسا به نمایش گذاشته و حالا ممکن است چند هفته‌ای قادر به همراهی این تیم نباشد. 

 

1699945


این بازیکن 19 ساله در نیمه دوم دیدار شب گذشته بر اثر مصدومیت از ناحیه همسترینگ قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به فرانکی دی یونگ داد. او پیش از این در هفته‌های ابتدایی فصل جاری نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ چند هفته‌ای را دور از میادین سپری کرده بود. 
ژاوی هرناندز نیز پس از پایان بازی ضمن تایید مصدومیت این بازیکن به شدت از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد و گفت:«پدری من را نگران کرد. اجازه دهید ببینیم مشکل او چه خواهد بود. این خبر بسیار بدی برای ما است.»
پدری در طی ماه‌های اخیر در بسیاری از میادین به همراه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا حضور پیدا کرده بود و کارشناسان و فوتبال‌دوستان درباره فشار و تعدد بازی‌های انجام شده روی بدن این بازیکن هشدار داده بودند. 
حالا باید دید که میزان مصدومیت این بازیکن در چه حد است و آیا او در ادامه قادر به همراهی تیم ژاوی در هفته‌های پایانی رقابت‌های لالیگا خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها