کد خبر : 1819715 | 26 فروردين 1401 ساعت 11:47 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: تصمیم زلاتان برای ادامه فوتبال مشخص نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ با توجه به شرایط فیزیکی‌اش برای آینده تصمیم خواهد گرفت.

پیولی: تصمیم زلاتان برای ادامه فوتبال مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. در حالی که بسیاری از منابع از احتمال تمدید این قرارداد خبر داده بودند، به نظر می‌رسد که مصدومیت این بازیکن ممکن است تغییراتی در این اتفاق ایجاد کند. 
این مهاجم 40 ساله در سال 2022 تنها در دو بازی برای میلان در ترکیب اصلی به میدان رفته و پنج بازی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است. این بازیکن بار دیگر در ابتدای هفته جاری از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و احتمالا تا 10 روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. 
پیولی درباره شرایط این بازیکن گفت:«زلاتان یک هفته تا 10 روز از میادین دور است. ما امیدواریم که او بتواند در هفته‌های پایانی فصل همراه میلان باشد. همه می‌توانند مشکلات فیزیکی  داشته باشند. او در حال حاضر با مشکل زانو درگیر است. ما امیدواریم که او پیش از پایان فصل برگردد. من اطمینان دارم که او در پایان فصل بهترین تصمیم را می‌گیرد، اما هنوز چیزی مشخص نیست.»

 

1671145


این مربی ایتالیایی درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا اظهار داشت:«ما هنوز در کورس قهرمانی لیگ و کوپا ایتالیا هستیم، بنابراین همه تمام تلاش خودشان را برای رسیدن به این دو هدف به کار خواهند گرفت. هنوز برای قضاوت این فصل زود است. ما باید بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوریم و تا آخر در کورس بمانیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره ایمان و باور قلبی این تیم به فتح اسکودتو اضافه کرد:«ما به خاطر سبک بازی‌ای که داریم به قهرمانی ایمان داریم. ما بیشتر از حریفان خلق موقعیت می‌کنیم و باید تا لحظه آخر به این که می‌توانیم قهرمان شویم باور داشته باشیم. ما تیمی قوی هستیم اما باید بیشتر از این تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها