کد خبر : 1819719 | 26 فروردين 1401 ساعت 12:25 | 238.5K بازدید | 51 دیدگاه

شبی که نوکمپ سفیدپوش شد

اوج رسوایی؛ فاجعه‌ ورزشی- اجتماعی در قلب کاتالونیا

بارسلونا شب گذشته دو شکست را متحمل شد؛ یکی در نوکمپ و دیگری بیرون از زمین در دفاتر باشگاه.

اوج رسوایی؛ فاجعه‌ ورزشی- اجتماعی در قلب کاتالونیا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دوباره از اروپا حذف شد. آن هم در یک رقابت نه چندان بزرگ مقابل تیم نهم بوندسلیگا که 30 امتیاز با تیم صدرنشین یعنی بایرن مونیخ فاصله دارد.

این شکست بارسلونا یک رسوایی برای مدیریت این باشگاه را هم در پی داشت. باخت در یک استادیوم پر از پیراهن‌های سفید چراکه برخی از اعضای باشگاه بلیت‌ها را در بازار آزاد به هواداران آینتراخت فرانکفورت فروخته بودند؛ اتفاقی که می تواند مصداق بارز خیانت باشد.

1705948

بارسلونا در مهمترین بازی فصل مورد حمایت سکوها قرار نگرفت. بارسا خود را بدون مدیرعامل و بدون مدیر کل می‌بیند. این تیم در مدیریت بلیت های این مسابقه اشتباه بزرگی مرتکب شد، زیرا عواقب آن فاجعه بار بوده است. در واقع بارسا ابتدا بازی را در دفاتر باشگاه خود باخت و سپس در نوکمپ.

این اتفاق عجیب حتی باعث شد که ژاوی، رونالد آرائوخو و یوردی کرویف نیز بعد از پایان بازی به وضعیت غیر منتظره سکوها اشاره کنند. گفته شد که هواداران اینتراخت به صورت دسته جمعی آمده اند و بیش از 30 هزار بلیط درخواست کرده اند. وضعیت غافلگیر کننده ای وجود نداشت.

بازیکنان تیم آلمانی از حمایت هواداران برخوردار بودند و نهایتاً موفق شدند راهی نیمه‌نهایی لیگ اروپا شوند. علاوه بر مسائل حاشیه‌ای، بارسا در زمین نیز نتوانست جلوی حرکات انتقالی آینتراخت فرانکفورت را بگیرد و این تیم توانست سه گل به ثمر برساند. در واقع همه این مسائل باعث شد که یک حذف ناباورانه دیگر برای بارسا در اروپا رقم بخورد.

1705930

البته بارسا در دقایق پایانی واکنش نشان داد اما برای بازگشت دیر شده بود. حالا به نظر می‌رسد که با این حذف تنها امید بارسا برای کسب جام در این فصل از بین رفته است. البته هنوز یک لالیگا برای شاگردان ژاوی باقی مانده اما با توجه به فاصله امتیازی آنها با رئال مادرید به نظر نمی رسد که چنین رویایی برای آنها قابل تصور باشد. 
 

دیدگاه‌ها