کد خبر : 1819918 | 27 فروردين 1401 ساعت 15:30 | 50K بازدید | 14 دیدگاه

برای اولین بار در نوکمپ تنها بودیم

حقیرهای مزدور، دیگر حق ندارید به نوکمپ بیایید!

هواداران بارسلونا که پنجشنبه شب در نوکمپ حاضر بودند، یکی از تلخ ترین خاطرات ورزشی خود را تجربه کردند. نه به خاطر شکست بارسا که برای حس ترس و تنهایی در نوکمپ.

حقیرهای مزدور، دیگر حق ندارید به نوکمپ بیایید!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده روی سکوهای نوکمپ در جریان میزبانی بارسلونا از اینتراخت فرانکفورت در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تبعاتی جدی را به همراه داشته است. 
بارسلونا در این بازی با نتیجه 2-3 شکست خورد تا با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا بازبماند. 
بسیاری از هواداران اینتراخت در حالی به بارسلونا سفر کرده بودند که بلیت این بازی را در اختیار نداشتند و هواداران بارسا که بلیت فصل این تیم را در اختیار داشتند با فروش بلیت خود به آنها در بازار سیاه زمینه حضور 30 هزار هوادار آلمانی در این ورزشگاه را فراهم کردند. 

1705951


این موضوع عصبانیت شدید لاپورتا و ژاوی را پس از سوت پایان بازی به همراه داشت و دیروز رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بلیت‌های رقابت‌های بین المللی این تیم از این پس با نام افراد صادر خواهد شد تا دیگر نوکمپ شاهد اتفاقی که شب گذشته رخ داد و وجهه این باشگاه را خراب کرد نباشد. 
 

شبکه تی وی سه کاتالونیا گزارشی جالب در این رابطه منتشر کرد و خشم هوادارانی که به نوکمپ آمده بودند را بازتاب داد. دوست داران بارسا بسیار عصبانی بودند و باور نمی کردند که برخی اعضا در چنین بازی حساسی پشت تیم را خالی کرده اند.
 

1705930

 

یکی از این هواداران خشمگین به خبرنگار تی وی سه گفت:« سال هاست در نوکمپ حاضر می شوم و از بارسا حمایت می کنم ولی دیگر نمی آیم. نه به خاطر هواداران زیاد آینتراخت که امشب اینجا بودند، بلکه به خاطر آن دسته از هواداران بارسا که پشت تیم را خالی کردند. در زمانی که تیم به حضورشان نیاز داشت وبه خصوص پس از بردهای متوالی با ژاوی، انتظار دیدن این وضعیت را نداشتم. مقصر اصلی هواداران تیم خودمان بودند.»

1705884

 

یکی دیگر از دوست داران بارسا گفت:« مقابل چشم من چند هوادار آینتراخت بالا آوردند. 30 سال است عضو رسمی بارسلونا هستم و هرگز اینچنین در نوکمپ احساس تنهایی نکرده بودم. آقای لاپورتا شما مقصر این وضعیت هستید. ما در طبقه سوم ورزشگاه و بدون هیچ امنیتی حضور داشتیم و شما در جایگاه اختصاصی تان بازی را تماشا می کردید. صحنه های افتضاحی را دیدم و این شرم آور است. من به شما رای دادم ولی اشتباه کردم. هرگز تصور نمی کردم روزی در نوکمپ کمتر از هواداران تیم مقابل باشیم و حتی در برخی لحظات به شدت ترسیده بودم. فرانکفورتی ها همه جای ورزشگاه بودند.»

هوادار دیگر بارسا رو به کسانی که بلیت خود را فروخته بودند، فریاد می زد:« دیگر حق ندارید در نوکمپ حاضر شوید. شما اعضای دروغین بارسلونا هستید. من امشب اینجا بودم و برای تیمم حنجره ام را دادم ولی شما فقط به پول فکر می کردید. انسان های حقیر و کوچک...دیگر حق ندارید به نوکمپ بیایید.»

دیدگاه‌ها