کد خبر : 1819780 | 26 فروردين 1401 ساعت 17:27 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

زمین حافظیه را برای بازی های ما درست می‌کنند

زنده‌روح: اول فصل هشدار داده بودم

بازیکن فجرسپاسی شیراز می‌گوید شرایطی که در این تیم وجود دارد او را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

زنده‌روح: اول فصل هشدار داده بودم

به گزارش ورزش سه، احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیم فجر پس از حضور مجتبی سرآسیایی عنوان کرد: در این مدت تیم‌ از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیده است و بچه ها و کادرفنی تمام تلاش‌شان را می‌کنند که روز به روز این شرایط را بهتر کنند. همانطور که در بازی با آلومینیوم اراک هم دیدید، تیم‌مان از لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی داشت اما متاسفانه نتوانستیم در آن بازی پیروز شویم. به آینده امیدواریم خیلی امیدواریم.

او درباره وضعیت میزبانی فجرسپاسی در شیراز در بازی های پیش رو عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که ما در نیم فصل اول داشتیم این بود که زمین با کیفیتی نداشتیم اما الان باشگاه، کادرفنی و مدیرعامل پیگیر این کار هستند که بتوانند زمین را به شرایط ایده‌آل برسانند و ما بتوانیم بازی های حساس آینده را در شیراز و با حضور هواداران‌مان برگزار کنیم‌. ما امیدواریم و بقیه مسئولین هم کمک کنند تا این اتفاق رخ بدهد.

زنده‌روح در مورد دیدار هفته بیست و پنجم فجر برابر مس رفسنجان بیان کرد: ما تمرینات خیلی خوبی داشتیم و مطمئنا تا روز بازی با مس رفسنجان به شرایط ایده‌آلی که مدنظر کادرفنی است می‌رسیم. قطعا بخاطر شرایطی که در جدول داریم، جایی برای هیچ اشتباهی نداریم. مس رفسنجان هم تیم پرمهره و قابل احترامی است و نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است اما ما هم سعی می‌کنیم در این بازی که می‌تواند یکی از مهم ترین بازی های ما برای ادامه راه باشد، نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر از رفسنجان خارج شویم.

زنده‌روح که سابقه بازی در گل گهر را دارد درباره اردوی چهار روزه فجر در سیرجان اظهار داشت: من خاطرات خیلی خوبی در سیرجان داشته‌ام. همیشه هم با مسئولان باشگاه و کادرفنی و بازیکنان‌شان در ارتباط هستم. از لحاظ روحی برای من اتفاق خیلی خوبی خواهد بود قبل از بازی ها بتوانم به شرایط روحی کامل خودم برسم و نمایش خوبی ارائه بدهم.

هافبک فجر در واکنش به اینکه او امسال نتوانسته به اندازه سال گذشته پاس گل بدهد توضیح داد: همه بازیکنان تیم با کیفیت هستند و تمام تلاش خودشان را کرده‌اند اما شرایط طوری است که هم من نتوانسته‌ام کارایی لازم را داشته باشم و هم اینکه این مسئله به شرایط تیم‌مان هم بستگی داشت اما خیلی امیدواریم که با کمک بچه ها و کادرفنی بتوانیم روندمان را پیدا کنیم و نتایج خوبی بگیریم، مهم هم نیست که چه کسی بتواند در این راه به ما کمک کند.

زنده‌روح در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به بقا در لیگ برتر امیدوار هستند گفت: من اوایل فصل گفتم از اینکه خیلی ساده این امتیازات را از دست می‌دهیم نگرانم و ممکن است همین امتیازات در آخر فصل، کار را برای ما سخت کند و این اتفاق هم افتاد. کار برای ما خیلی سخت است اما می‌توانیم از این خوشحال باشیم که تمام بچه ها و باشگاه به این نتیجه رسیده‌ایم که باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم و تمرکز کنیم تا سرانجام کارمان ختم به خیر شود. با شرایطی که در تیم می‌بینم خیلی امیدواریم که در این چند هفته آخر نتایج غیرقابل پیش‌بینی و خوبی کسب کنیم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

دیدگاه‌ها