کد خبر : 1819781 | 26 فروردين 1401 ساعت 17:28 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

جهانبخش مقابل مارسی در نیمه نهایی

ستاره ایرانی فاینورد در دو دیدار رفت و برگشت برابر مارسی فرانسه قرار می‌گیرد.

جهانبخش مقابل مارسی در نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، شب گذشته با کسب پیروزی ۳ بر یک در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک موفق شد به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند و حریف مارسی فرانسه شود.

علیرضا جهانبخش که در هفت مسابقه رسمی پیاپی در لیگ اردیویسه و لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب فاینورد قرار نگرفته و در این مدت پنج بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، شب گذشته نیز دور از جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش دیده شد و البته تا پایان مسابقه نیز شانس حضور در زمین را به دست نیاورد.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که پس از گلزنی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان، در سه دیدار پیاپی مقابل ویلم هلند، اسلاویا پراگ چک و هراکلس هلند به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود، دیبش تا پایان مسابقه روی نیمکت نشست و نتوانست دوازدهمین بازی‌اش در لیگ کنفرانس اروپا را انجام بدهد.

جهانبخش که پیش از این در ۱۱ مسابقه لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفته و ۴ گل به ثمر رسانده بود، می‌توانست با توجه به پیش افتادن تیمش در زمین اسلاویا پراگ به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود که سرمربی فاینورد این شانس را به او نداد.

تیم فوتبال فاینورد با صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، باید در مسابقه نیمه نهایی مقابل تیم مارسی فرانسه قرار بگیرد که دیدار رفت و برگشت دو تیم در روزهای هشتم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و علیرضا جهانبخش این شانس را دارد تا در آن بازی‌ها دوباره خودی نشان بدهد و جایگاهش در ترکیب فاینورد را پس بگیرد.

دیدگاه‌ها