کد خبر : 1819796 | 26 فروردين 1401 ساعت 19:09 | 13.4K بازدید | 13 دیدگاه

آرتتا: آرسنال می‌خواهد نایب قهرمان یا قهرمان باشد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید این تیم به قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی راضی نیست.

آرتتا: آرسنال می‌خواهد نایب قهرمان یا قهرمان باشد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون مهمان این تیم خواهد بود. 
توپچی‌ها که عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر به ثبت رسانده بودند، با قبول دو شکست متوالی در دو هفته گذشته از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده عقب مانده و جایش را به تاتنهام در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی بدهد. 
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رقابت قدیمی با تاتنهام فشار بیشتری روی تلاش این تیم برای حضور در رتبه چهارم می‌آورد گفت:« من فکر می‌کنم این مربوط به تاریخ ماست و ما نمی‌خواهیم چهارم باشیم، بلکه می‌خواهیم به رتبه سوم یا نایب قهرمانی و قهرمانی برسیم. این همیشه خواسته همه هواداران و هرکسی است که با این باشگاه در ارتباط است، بنابراین نزدیک شدن به این جایگاه باعث هیجان است و این واکنش درست است.»

 

1690508


این مربی اسپانیایی درباره این که در ابتدای فصل حاضر به قبول رتبه پنجم بوده اظهار داشت:« شما در ابتدای فصل نمی‌توانید چیزی را بپذیرید چون نمی‌دانید شرایط قرار است چطور پیش برود. ممکن بود یک یا دو هفته قبل از شروع فصل این سوال را از من بپرسید و شاید من پاسخ متفاوتی به شما می‌دادم اما الان نه.»
او با اشاره به شکست سنگین ساوتهمپتون برابر چلسی اضافه کرد:« فکر می‌کنم شما شاهد بازی دو تیم آسیب دیده خواهید بود چون ما هم در دو بازی اخیر شکست خوردیم و می‌خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. من اطمینان دارم که آنها هم پس از قبول شکست در خانه می‌خواهند خوب بازی کنند و برنده شوند.»
سرمربی آرسنال در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای حضور در رتبه چهارم دارد گفت:« هرکس بتواند بازی‌های بیشتری را ببرد و بهتر بازی کند. هنوز فراز و نشیب‌هایی پیش روی ماست و فشار باعث می‌شود که شرایط به صورت مداوم از حالا تا پایان فصل تغییر کند. ما باید روی خودمان و کاری که باید انجام دهیم تمرکز کنیم.»

دیدگاه‌ها