کد خبر : 1819808 | 26 فروردين 1401 ساعت 20:44 | 37.9K بازدید | 14 دیدگاه

با اعلام لاپورتا؛ بلیت‌های نوکمپ غیرقابل فروش شد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، اولین گام رسمی در غیر قابل فروش کردن بلیت‌های نوکمپ را برداشت.

با اعلام لاپورتا؛ بلیت‌های نوکمپ غیرقابل فروش شد

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده روی سکوهای نوکمپ در جریان میزبانی بارسلونا از اینتراخت فرانکفورت در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تبعاتی جدی را به همراه داشته است. 
بارسلونا در این بازی با نتیجه 2-3 شکست خورد تا با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا بازبماند. 
بسیاری از هواداران اینتراخت در حالی به بارسلونا سفر کرده بودند که بلیت این بازی را در اختیار نداشتند و هواداران بارسا که بلیت فصل این تیم را در اختیار داشتند با فروش بلیت خود به آنها در بازار سیاه زمینه حضور 30 هزار هوادار آلمانی در این ورزشگاه را فراهم کردند. 
این موضوع عصبانیت شدید لاپورتا و ژاوی را پس از سوت پایان بازی به همراه داشت و حالا رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بلیت‌های رقابت‌های بین المللی این تیم از این پس با نام افراد صادر خواهد شد تا دیگر نوکمپ شاهد اتفاقی که شب گذشته رخ داد و وجهه این باشگاه را خراب کرد نباشد. 

 

1705950


لاپورتا در گفتگو با تلویزیون بارسا مدعی شد:« ما مقصر اتفاقی که رخ داده نیستیم اما مسئولیت آن با ماست چون مسئولیت سازماندهی این بازی‌ها با ما بوده است. هرکسی که من را می‌شناسد می‌داند که من فرد مسئولیت‌پذیری هستم و به همین دلیل تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ کردیم.»
او درباره تصمیم جدیدش درباره بلیت‌فروشی برای دیدارهای بعدی گفت:« از این به بعد بلیت‌های مسابقات بین المللی با ذکر نام صادر خواهد شد. این موضوع باعث ناراحتی اعضای جامعه هواداری با رفتار طبیعی است که اکثریت آنها را تشکیل می‌دهد اما ما چاره دیگری نداریم. ما نمی‌خواهیم اتفاق شب گذشته بار دیگر در این ورزشگاه تکرار شود.»

دیدگاه‌ها