کد خبر : 1819812 | 26 فروردين 1401 ساعت 21:50 | 32.1K بازدید | 7 دیدگاه

بوره یاد هموطن کلمبیایی‌اش را زنده نگه داشت

گلزنی در نوکمپ به یاد ستاره فقید رئال (عکس)

رافائل سانتوس بوره، مهاجم اینتراخت فرانکفورت، گل شب گذشته‌اش به بارسا را به فردی رینکون تقدیم کرد.

گلزنی در نوکمپ به یاد ستاره فقید رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانکفورت شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
اینتراخت با این پیروزی و با توجه به تساوی 1-1 دو تیم در بازی رفت موفق شد بارسا را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده و به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا صعود کند. 
گل دوم اینتراخت را رافائل سانتوس بوره روی شوتی تماشایی و جذاب به ثمر رساند و نکته جالب در خوشحالی پس از گل این بازیکن برابر بارسا بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

 

1706084


این مهاجم که خودش نیز اهل کلمبیاست در شادی پس از گلش به شماره 19 روی شلوارک ورزشی‌اش اشاره کرد تا به نوعی گلش را به بازیکن فقید رئال مادرید تقدیم کرده باشد. 
فردی رینکون که پیش از این در فصل 96-1995 با پیراهن رئال مادرید به میدان رفته بود و سابقه بازی در تیم ملی کلمبیا را نیز دارد بامداد چهارشنبه پس از یک سانحه رانندگی درگذشت. 

 

1706085


رینکون 55 ساله در این تصادف یکی از پنج سرنشین خودرویی بود که یک دستگاه اتوبوس با شدت با آن برخورد کرد و پس از انتقال به بیمارستان و علیرغم تلاش تیم پزشکی از دنیا رفت. 
پیش از این گفته شده بود که آسیب جدی از ناحیه سر به این بازیکن سابق رئال مادرید وارد شده و با وجود عمل جراحی که برای نجات جان او صورت گرفت اما در نهایت پزشکان موفق نشدند جان او را حفظ کنند. 
رینکون در کنار کارلوس والدراما و رنه هیگیوتا یکی از بازیکنان درخشان کلمبیا در دهه 1990 میلادی به حساب می‌‎آمد و به همین دلیل بوره تصمیم گرفت که این گل را به  بازیکن سابق تیم ملی کشورش تقدیم کند.

دیدگاه‌ها