کد خبر : 1819815 | 26 فروردين 1401 ساعت 22:16 | 63.8K بازدید | 9 دیدگاه

انتقام آلمانی؛ کروس، مونت را دست انداخت! (عکس)

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، یک سال برای گرفتن انتقام از میسون مونت صبر کرد.

انتقام آلمانی؛ کروس، مونت را دست انداخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی بود تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند. 
چلسی موفق شد در این بازی با نتیجه 2-3 برابر تیم میزبان به پیروزی برسد اما با توجه به شکست 1-3 در بازی رفت، این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کرده و حریف منچسترسیتی شوند. 
تصاویر تلویزیونی نشان داده که کروس پس از سوت پایان بازی حرکت میسون مونت را به سخره گرفته و وانمود می‌کند که در حال نگاه کردن به دوردست و در واقع گشتن به دنبال حریفی است که با او رقابت کند. 

 

1706088


درگیری و کل‌کل بین این دو بازیکن به فصل گذشته و زمانی برمی‌گردد که این دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار گرفتند. چلسی موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد و در نهایت جام قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز بالای سر برد. 
کروس پیش از بازی برگشت سال گذشته مدعی شده بود که هراسی از خط حمله چلسی ندارد و پس از 15 سال بازی در فوتبال هرگز از استرس بازی بی‌خواب نشده است. 
مونت گل دوم چلسی در  بازی برگشت را وارد دروازه کرد تا آبی‌های لندن با نتیجه 0-2 در این بازی به پیروزی برسند و پس از پایان بازی با کنایه به اظهارات هافبک آلمانی رئال گفت که او و تیمش باید از ترس عملکرد تیمی چلسی بی‌خواب شوند. 
کروس نیز روز بعد در واکنش به این اظهارات در صفحه توییترش نوشت:« همچنان خوب خوابیدم. اما به حریف بابت بازی روز گذشته تبریک می‌گویم. در اولین تجربه حضورت در فینال لیگ قهرمانان موفق باشی.»

دیدگاه‌ها