کد خبر : 1819827 | 26 فروردين 1401 ساعت 23:39 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

اسپتزیا 1-3 اینتر, صدرنشینی حداقل برای دو ساعت

اینتر با پیروزی 3-1 در خانه اسپتزیا به صدر جدول سری آ صعود کرد.

اسپتزیا 1-3 اینتر, صدرنشینی حداقل برای دو ساعت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی امشب موفق شدند با گل های مارسلو بروزوویچ، لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچس در خانه اسپتزیا به برتری برسند و پیش از دیدار امشب میلان مقابل جنوا، بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 5 روی یک ضدحمله سریع، تیم میزبان صاحب موقعیت شد اما جیاسی نتوانست هاندانوویچ را مغلوب کند. 
برتری اینتری ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، چیزی نمانده که ادین ژکو گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه اسپتزیا برخورد کرد.
در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در دقیقه 31، این مارسلو بروزوویچ بود که قفل دروازه میزبان را باز کرد.

1706111

روی یک ارسال به محوطه جریمه اسپتزیا بود که توپ با ضربه سر دی آمبروزیو به بروزوویچ رسید و او هم با یک شوت غیرقابل مهار حساب کار را 1-0 کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول هم اینتری ها تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه‌‌ای روی دروازه‌های هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 62، روی پاس الکسیس سانچس، این بارلا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان حریف حضور داشت.

پس از آن نوبت اسپتزیا بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما در نهایت دروازه اینتر بسته ماند.
در مقابل در دقیقه 73 این اینتر بود که به گل دوم رسید. روی ارسال پریشیچ از سمت چپ بود که لائوتارو با ضربه ای نه چندان محکم کار را تمام کرد.

1706114

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و به دنبال زدن گل بعدی بودند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 88 یکی از گل های خورده را جبران کرد. توپ پشت محوطه جریمه اینتر به جولیو ماجیوره رسید و او هم با یک ضربه دقیق حساب کار را 2-1 کرد.

بازیکنان اینتر که خطر را احساس کرده بودند، در دقایق پایانی به حملات شان ادامه دادند و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که الکسیس سانچس با پاس لائوتارو صاحب فرصت شد و در موقعیتی تک به تک با یک بغل پای ساده گل سوم اینتر را به ثمر رساند تا نرآتزوری در این دیدار به برتری 3-1 برسد و با 69 امتیاز و یک امتیار برتری نسبت به میلان، در صدر جدول قرار بگیرد.
 

دیدگاه‌ها