کد خبر : 1819839 | 27 فروردين 1401 ساعت 09:25 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: اینتر تقویم دشواری تا پایان فصل دارد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد در ادامه فصل روزهای دشواری در انتظار تیمش خواهد بود.

اینزاگی: اینتر تقویم دشواری تا پایان فصل دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با فراموشی روزهای دشوار ابتدای سال جدید، در هفته های اخیر به سه پیروزی متوالی دست یافته و دیشب نیز با گل‌های مارسلو بروزوویچ، لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچز، در خارج از خانه و در بازی با اسپتزیا به برتری 3-1 دست یافت. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد بازیکنان تیم خود در بخش هجومی پرداخت و مدعی شد فرصت به همه مهاجمان خواهد رسید.

سیمونه اینزاگی گفت: "فکر می کنم این پیروزی به خاطر آرامش و بلوغ تیم حاصل شد. ما می دانستیم که بازی کردن در مقابل اسپتزیا کار آسانی نخواهد بود و عملکرد تیم در نیمه اول کمی ایستا و بدون انرژی بود. من از نمایش تیم در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم راضی نبودم و بلافاصله پس از شروع مسابقه به آنها فرصت‌هایی دادیم، اما در نهایت در این مسابقه خارج از خانه به یک پیروزی مهم دست یافتیم. 

1699836

تعویض‌های بخش هجومی؟ نکته مهم این است که گزینه هایی برای ورود به زمین در روی نیمکت داشته باشیم. من دو مهاجم جدید انتخاب کردم، چون می‌دانستم این دو مهاجم در یک ماه گذشته وضعیت بهتری داشته اند. 

من باید این انتخاب را بازی به بازی انجام دهم و معتقدم همه مهاجمان اینتر قادر به بازی کردن در ترکیب های مختلف هستند. هنوز زود است که بگوییم چه بازیکنی در ترکیب اینتر برای دربی نیمه نهایی کوپا قرار خواهد گرفت، زیرا سه جلسه تمرینی مهم تا شروع مسابقه باقی مانده است. در ادامه فصل تقویم دشواری داریم و در شرایط چالش برانگیز قرار خواهیم گرفت. در هفته های گذشته امتیازاتی از دست دادیم، اما رقبای ما هم هم در همین وضعیت قرار گرفته اند."

دیدگاه‌ها