کد خبر : 1819843 | 27 فروردين 1401 ساعت 09:36 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان می‌خواهد دوباره باشگاهی برنده شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد فصل قبل آنها در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز تردید داشتند.

پیولی: میلان می‌خواهد دوباره باشگاهی برنده شود

به گزارش "ورزش سه"، روسونری پس از قبول دو تساوی بدون گل پشت سر هم مقابل بولونیا و تورینو، دیشب با دو گل از سد جنوا گذشت و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار گرفت. استفانو پیولی، سرمربی با تجربه میلان در پایان این دیدار مدعی شد انتظار مسابقات دشواری برای تیمش تا پایان این فصل سری آ را خواهد داشت.

استفانو پیولی گفت: "طبیعتا من از نتیجه مسابقه اینتر و پیروزی این تیم آگاه بودم، اما می‌دانستیم که هر اتفاقی رخ دهد هم ما سعی می‌کنیم در هر دیداری پیروز شویم. من فکر می‌کنم مقابل جنوا با رویکرد درستی وارد زمین شدیم و بدون ریسک بازی کردیم که این یک عامل مهم است. 

1690331

وقتی بازیکنانم توپ را در اختیار دارند از آنها انتظار زیادی دارم و این مسئله ای ضروری است. ما باید به راه خود ادامه دهیم و فشار و تنش در حال افزایش است، اگرچه که فصل گذشته اوضاع بدتر بود. سال گذشته و در این مقطع حتی مطمئن نبودیم که در جمع چهار تیم برتر فصل قرار می گیریم.

من هر روز در تمرین تردید دارم که آیا باید فشار را بالا ببرم یا کاهش دهم. در نهایت من باید از بازیکنان میلان انتظار زیادی داشته باشم و ما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم. ما برای رسیدن به این مرحله ماجراجویی بزرگی داشته‌ایم و می خواهیم به قامت یک باشگاه برنده برگردیم، بنابراین باید به تلاش خود ادامه دهیم. 

من تا پایان فصل انتظار بازی‌های سختی را دارم، اما این دشواری نه بیشتر و نه کمتر از چند بازی گذشته نخواهد بود. امتیازهای زیادی در مقابل تیم های نیمه پایین جدول از دست دادیم، اما اگر اول یا دوم باشیم به این معنی است که سایر تیم‌ها نیز همین مشکلات را داشته‌اند."

دیدگاه‌ها