کد خبر : 1819866 | 27 فروردين 1401 ساعت 11:31 | 51.2K بازدید | 22 دیدگاه

وعده‌ای که عملی شد؛

قول به مودریچ؛ بارسلونا را حذف می‌کنیم!

لوکا مودریچ از کریستن جاکیچ، هافبک فرانکفورت قول حذف بارسلونا را گرفته بود.

قول به مودریچ؛ بارسلونا را حذف می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه، پنج شنبه شب اینتراخت فرانکفورت با حمایت هزاران هوادار حاضر در استادیوم نوکمپ با نتیجه 2-3 از بارسلونا گذشت و موفق به راهیابی به جمع چهار تیم برتر در نیمه نهایی لیگ اروپا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که بر خلاف تصور، بسیاری از هواداران بارسلونا بلیت های خود را به طرفداران فرانکفورت فروخته بودند و به همین دلیل برای اولین بار تعداد هواداران تیم مهمان در استادیوم خانگی بارسلونا بیشتر از این تیم بود.

اما به نظر می رسد پیش از شروع این دیدار لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید با کریستن جاکیچ صحبت کرده و از او قول حذف بارسلونا را گرفته است. وقتی این اتفاق رخ داد، مودریچ به صفحه بازیکن هموطن خود رفت و بابت این پیروزی به کریستن جاکیچ تبریک گفت.

لوکا مودریچ پای پست کریستن جاکیچ نوشت: "به قولت عمل کردی." حالا این بازیکن در مصاحبه ای مدعی شد پیش از مسابقه برگشت با بارسلونا با ستاره بزرگ و مشهور رئال مادرید صحبت کرده و لوکا مودریچ به او تاکید کرده که شما باید بارسلونا را شکست دهید. کریستن جاکیچ نیز به لوکا مودریچ گفته که کاپیتان، به تو قول می‌دهم برنده شویم. حالا هافبک بازیکن اینتراخت فرانکفورت در اینستاگرام نیز به کامنت لوکا مودریچ پاسخ داده و نوشت: "همان لحظه ای که بازی تمام شد بلافاصله به تو فکر کردم. خیلی ممنون، کاپیتان."

1706175

دیدگاه‌ها