کد خبر : 1819869 | 27 فروردين 1401 ساعت 11:41 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

رادو: با این مدیران پرسپولیس توافق نمی‌کنم

بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر اعلام کرد که قصد توافق با مدیران پرسپولیس را ندارد.

رادو: با این مدیران پرسپولیس توافق نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که موفق شد با حکم 866 هزار یورویی در کمیته انضباطی فیفا سرخپوشان را نقره داغ کند، حالا در کرواسی منتظر اقدام پرسپولیس برای شکایت در دادگاه عالی ورزش و سپس احتمالا تائید حکمی است که او را به چیزی حدود یک میلیون دلار خواهد رساند؛ یعنی رقمی بیشتر از آنچه با 5 فصل بازی در پرسپولیس دریافت کرد.

رادو که همچنان سر سازش با مدیران پرسپولیس ندارد، در خصوص احتمال مذاکره و توافق با مدیران پرسپولیس می‌گوید: «وقت مذاکره و توافق تمام شده و فیفا حکم خود را صادر کرده است. هر دو طرف درخواست و دفاعیات خود را انجام دادیم و در نهایت فیفا تصمیمش را گرفت. باید به این حکم احترام بگذاریم.»

او در مورد شکایت پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش عنوان کرد: «پرسپولیس می‌تواند از تمام پتانسیل حقوقی اش استفاده کند و از تمام امکاناتی که قانون در اختیارش قرار می‌دهد، بهره ببرد. دادگاه عالی یا هرجای دیگر، من آماده ام تا پاسخگو باشم و به تصمیم گرفته شده احترام خواهم گذاشت.»

وی با اشاره به اظهارات ابراهیم شکوری گفت: «یعنی می‌گویید باشگاه پرسپولیس مدرک اشتباه فرستاده تا در دادگاه فیفا محکوم شود؟ من فکر می‌کنم پرسپولیس تمام مدارکش را ارسال کرد و فیفا این حکم را صادر کرد. آنها تمام پرداختی‌ها را چک کردند. به نظرم لازم است دروغ نگوییم.»

رادو در پایان در مورد هواداران پرسپولیس و انتقادات آنها گفت: «هواداران پرسپولیس نباید فریب مدیران را بخورند. من حاضر نیستم با این مدیران توافق کنم چون آنها زمانی که لازم بود، این کار را نکردند و من را گول زدند. چرا هر بازیکن و مربی خارجی که از ایران می‌رود، در فیفا شکایت می‌کند؟»

دیدگاه‌ها