کد خبر : 1819881 | 27 فروردين 1401 ساعت 12:25 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت دو بازیکن کلیدی در تمرینات نساجی

دو بازیکن کلیدی تیم نساجی در تمرینات اینروزها تیم مازنی حضور ندارند. دو بازیکنی که در ترکیب ثابت نساجی در بازی با استقلال به میدان آمدند اما در جریان بازی به دلیل آسیب دیدگی تعویض شدند.

غیبت دو بازیکن کلیدی در تمرینات نساجی

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع همراهی تیم نساجی در بازی با مس کرمان توسط کریم اسلامی و اکبر صادقی را در هاله ای از ابهام فرو برده است. کریم اسلامی در خط حمله توپ می زند و در فصل جاری موفق شده 6 گل برای تیمش در لیگ برتر به ثمر برساند. او در مصاف جام حذفی و در دیدار با گل گهر هم زننده یکی از گل های تیمش بود. مسابقه ای که با نتیجه 3-1 به سود تیم نساجی پایان یافت. اکبر صادقی دیگر بازیکن مصدوم نساجی است که در پست هافبک دفاعی توپ می زند و در این فصل در بیشتر بازی های نساجی در جلوی خط دفاعی این تیم به میدان آمده است.

این دو در حالی در تمرینات اینروزهای تیم نساجی حضور ندارند که برخی تصور می کردند مصدومیت های آنها در جریان بازی با استقلال ساختگی و برای اتلاف وقت بازی است. پیش بینی می شود نساجی در بازی با مس کرمان علاوه بر این دو بازیکن فرزاد زامهران را هم در اختیار نداشته باشد و در غیاب سه بازیکن اصلی برای مصاف با مس کرمان آماده شود.

دیدار نساجی مازندران با مس کرمان از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها