کد خبر : 1819924 | 27 فروردين 1401 ساعت 15:59 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار تقابل شیخ سلیمانی و شفیعی

احتمال هم‌گروهی دو ایرانی در AFC کاپ

در صورت صعود تیم آباهانی داکا بنگلادش به مرحله گروهی AFC کاپ، شاهد تقابل میلاد شیخ سلیمانی و خالد شفیعی در این پیکارها خواهیم بود.

احتمال هم‌گروهی دو ایرانی در AFC کاپ

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده، از چند روز بعد، دیدارهای پلی آف دیگر تورنمنت باشگاهی در سطح قاره آسیا برگزار می‌شود تا چهره تیم‌های حاضر در مرحله گروهی این پیکارها مشخص شود.

رقابت‌های AFC کاپ یک تورنمنت فوتبال است که سالیانه بین باشگاه‌های فوتبال لیگ‌های داخلی اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا، با شرکت باشگاه‌های فوتبال کشورهای در حال توسعه فوتبال برگزار می‌شود. این مسابقات دومین تورنمنت معتبر فوتبال آسیا بعد از لیگ قهرمانان آسیا به‌حساب می‌آید.

سه روز دیگر دیدارهای پلی‌آف برای تعیین تیم‌های مرحله گروهی این مسابقات برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم آباهانی داکا بنگلادش باید در شهر کلکته هند به مصاف تیم موهان باگان هندوستان برود تا برنده این بازی راهی گروه D این پیکارها شود.

نکته جالب این بازی، حضور میلاد شیخ سلیمانی، مدافع ایرانی حاضر در ترکیب تیم آباهانی داکا بنگلادش است. او که سابقه بازی در تیم‌های نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی، پیکان و سپیدرود را در کارنامه دارد، در سال 2021 به این تیم بنگلادشی پیوست و امیدوار است تا بتواند به‌همراه آباهانی داکا راهی مرحله گروهی AFC کاپ شود.

در صورت پیروزی یاران شیخ سلیمانی، آنها راهی گروهی می‌شوند که تیم خالد شفیعی دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بنگلادش نیز در آنجا حضور دارد. در واقع شفیعی به‌همراه باشوندارا کینگز صدرنشین فعلی لیگ بنگلادش، گوکولام کارالای هندوستان و مازیای مالدیو سه تیم حاضر در این گروه هستند.

خالد شفیعی به‌همراه باشوندارا کینگز با تیم شیخ سلمانی یعنی آباهانی داکا رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ بنگلادش دارند. در حال حاضر تیم شفیعی با 26 امتیاز از 11 بازی صدرنشین است و تیم شیخ سلیمانی نیز با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها