کد خبر : 1819931 | 27 فروردين 1401 ساعت 17:38 | 30.7K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش؛

پس از ال‌کلاسیکو چه بر سر بارسلونا آمد؟

بارسلونا دیگر تیم روز بازی با ال‌کلاسیکو نیست و پس از فتح برنابئو افتی آشکار را تجربه می‌کند.

 پس از ال‌کلاسیکو چه بر سر بارسلونا آمد؟

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش بارسلونا در برنابئو دست به کاری بزرگی زد و توانست در عین ناباوری رئال را 0-4 شکست دهد. رئال مادرید پس از پیروزی 3-1 بر پی‌اس‌جی در اوج بود و به نظر می‌رسید می‌تواند بارسا را در راه قهرمانی لالیگا شکست دهد ولی در عمل، شاگردان ژاوی بودند که ابتکار کار را در برنابئو به‌دست گرفتند و با زدن 4 گل، یک شب تاریخی را رقم زدند.

1700202

 

روند رو به رشد بارسا اما پس از برتری پرگل در ال‌کلاسیکو با اختلال مواجه شده و بارسا دیگر تیم روز ال‌کلاسیکو و هفته‌های قبل از آن نیست. 

بارسا پس از ال‌کلاسیکو به مصاف سویا رفت و تنها به لطف گل دقایق پایانی پدری بود که توانست سه امتیاز را کسب کند. بلوگرانا در ادامه برابر آینتراخت فرانکفورت قرار گرفت و در بازی رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برابر این تیم 1-1 متوقف شد در حالی‌که می‌توانست بازنده بازی هم باشد.

1703117

 

‌بارسا سپس در لالیگا به زمین لوانته رفت و تا دقیقه 94 با تساوی 2-2 متوقف شده بود که یک ضربه سر از لوک دیانگ، سه امتیاز را به حساب این تیم واریز کرد. بارسا پنج‌شنبه شب در حالی برابر آینتراخت قرار گرفت که انتظار می‌رفت با یک پیروزی راحت، راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شود ولی در نهایت 2-3 شکست خورد و حذف شد تا نزدیک‌تر از همیشه به یک فصل بدون جام باشد.

1706232

 

برای بارسا هشت بازی دیگر در لالیگا باقی‌مانده و باید 24 امتیاز کسب کند و امیدوار باشد رئال با از دست دادن 9 امتیاز، قهرمانی را از دست بدهد. تنها در این صورت بارسا قهرمان لالیگا می‌شود و فصل را بی جام تمام نخواهد کرد. بارسا پیش از این در کوپا دل‌ری و سوپرکاپ نیز ناکام مانده بود.

دیدگاه‌ها