کد خبر : 1819933 | 27 فروردين 1401 ساعت 16:35 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

لائوتارو:

در مورد من خیلی حرف‌ می‌زنند ولی از اینتر نمی‌روم

لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی شب گذشت تیمش در خانه اسپتزیا با لحنی قاطع و توأم با خشم به شایعه جدایی‌اش از نراتزوری واکنش نشان داد.

در مورد من خیلی حرف‌ می‌زنند ولی از اینتر نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد آینده لائوتارو مارتینز به گوش رسیده است. گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر اتلتیکو مادرید، تاتنهام، آرسنال و لیورپول خواهان به‌خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی هستند هرچند چندی پیش مدیر برنامه‌های این بازیکن هرگونه شایعه جدایی او از نراتزوری را تکذیب کرد.

1706255

 

کامانو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز گفته بود:« او در اینتر می‌ماند. لائوتارو پنج سال با اینتر قرارداد دارد، او احساس می‌کند یک اینتریستا است. اینتر تیم قلبی اوست. او خود را مانند یک هوادار در زمین احساس می‌کند. خانواده او نیز در میلان بسیار خوشحال هستند. با قاطعیت می‌توانم بگویم که هیچ احتمالی وجود ندارد که لائوتارو، اینتر را ترک کند. او به موفقیت با این باشگاه بسیار اهمیت می‌دهد.»

لائوتارو که دیشب گل دوم اینتر در پیروزی 1-3 برابر اسپتزیا را به ثمر رساند، درباره گمانه‌زنی‌های مکرری که راجع به آینده او وجود دارد، گفت:« من روی کارم تمرکز کرده‌ام و به چیزهایی که برخی در بیرون از تیم می‌گویند گوش نمی‌کنم. تمام تلاش من برای تمرکز روی خانواده‌ام، آنهایی که مرا دوست دارند و اینتر است. ما توانستیم امتیازهای از دست داده را جبران کنیم و الان اسکودتو در دست ماست. درباره من خیلی حرف‌ها زده می‌شود که دوست ندارم، چون همیشه با تمام وجودم برای اینتر تلاش کرده‌ام. اینکه وقتی روی نیمکت می‌نشینم، ناراحتم هم طبیعی است، چون من همیشه دوست دارم در زمین بازی باشم.»

1706114

 

مارتینز در باره گل زیبایش به اسپتزیا و اینکه آیا آن گل را تصادفی زده یا نه هم گفت:« من سعی کردم خودم را جلوی مدافع قرار دهم و می‌دانستم که ارتفاع توپ ارسالی پایین خواهد بود، پس این تنها راهی بود که می‌شد به توپ رسید و امیدوار بودم که دروازه‌بان دید کافی نداشته باشد.»

دیدگاه‌ها