کد خبر : 1819946 | 27 فروردين 1401 ساعت 18:44 | 31.8K بازدید | 6 دیدگاه

سه میلیون یورو درآمدزایی؛

تنها نکته مثبت بارسلونا در شب آبروریزی نوکمپ

بارسلونا در جریان شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا، سه میلیون یورو درآمدزایی کرده است.

تنها نکته مثبت بارسلونا در شب آبروریزی نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، پنج‌شنبه شب بیش از 30 هزار هوادار آینتراخت فرانکفورت وارد ورزشگاه اختصاصی بارسلونا شده و نقش مهمی در ناکامی این تیم در راهیابی به نیمه نهایی لیگ اروپا ایفا کردند. علی‌رغم اینکه ابتدا قرار بود تنها پنج هزار نفر از هوادار آلمانی ‌در استادیوم حضور داشتند، اما تعداد زیادی از طرفداران بارسلونا ترجیح دادند بلیت خود را به هواداران تیم رقیب فروخته و به جای حمایت از تیم مورد علاقه خود در این دیدار حساس، از عواید مالی این فروش بهره ببرند. 

1705950

البته هنوز اطلاعات چندانی در مورد چگونگی به‌وجود آمدن این وضعیت وجود ندارد، اما باشگاه بارسلونا تحقیقاتی را درباره تعداد بلیت‌هایی که هواداران حریف خریداری کرده‌اند؛ آغاز کرده است. با این حال گمان می‌رود بارسلونا سه میلیون یورو از طریق فروش بلیت جمع آوری کرده است. ‌النا فورت، نایب رئیس بارسلونا اعلام کرده که این باشگاه از فروش بلیت این بازی حدود سه میلیون یورو سود کرده است. النا فورت در ادامه گفت: "ما باید چشمان خود را خوب باز کرده و به اتفاقاتی که رخ داد فکر کنیم. من بابت همه مسائلی که پنج‌شنبه شب در استادیوم نوکمپ تجربه کردیم، شرمنده هستم."

اما این درآمدزایی ‌برابر شکست تلخ بارسلونا در خانه اهمیت چندانی ندارد. بارسلونا لیگ اروپا و کوپا دل‌ری را از دست داده ودر لالیگا نیز با توجه به اختلاف 9 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین، شانس چندانی برای فتح عنوان قهرمانی ندارد. بدین‌ترتیب ممکن است بلوگرانا بعد از مدت‌ها یک فصل را بدون فتح حتی یک جام تمام کند.

دیدگاه‌ها