کد خبر : 1819961 | 27 فروردين 1401 ساعت 19:59 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

قاتل گواردیولا؛ گلزنی به زیباترین شکل ممکن (عکس)

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول به زیباترین شکل ممکن موفق به باز کردن دروازه منچسترسیتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی نمایشی فراتر از تصور از خود ارائه داده و موفق شد با برتری درخشان 0-3 راهی رختکن شود. بدین‌ترتیب تیم یورگن کلوپ فاصله چندانی تا رسیدن به فینال جام حذفی نداشته و می‌تواند در مسیر فتح یک جام دیگر در فصل جاری قرار بگیرد. در دقایق ابتدایی ابراهیما کوناته با ضربه سر دروازه را باز کرد و در ادامه سادیو مانه روی اشتباه زک استفن موفق به گلزنی شد، اما گل سوم لیورپول حاصل یک کار تیمی و ترکیبی فوق العاده از سوی بازیکنان این تیم بود.

در دقایق پایانی نیمه اول بود که تیاگو با ترنت الکساندر آرنولد در پشت محوطه جریمه منچسترسیتی یک و دو کردند و این هافبک اسپانیایی با یک پاس فوق العاده و فنی سادیو مانه را در سمت راست صاحب فرصت کرد. 

این ستاره سنگالی نیز با ضربه‌ای والی و تماشایی به گوشه دروازه، برای دومین بار زک استفن را در این دیدار مغلوب کرده و موفق به زدن گل سوم لیورپول در این دیدار شد. سادیو مانه تا به حال 10 بار در سال‌های اخیر و فقط سه بار در 6 روز گذشته موفق به گلزنی برابر سیتیزن‌ها شده تا ثابت کند به‌خوبی راه دروازه این تیم پرستاره را بلد است.


1706312

1706315
1706313

دیدگاه‌ها