کد خبر : 1820081 | 28 فروردين 1401 ساعت 13:07 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

تیاگو: این بهترین نیمه فصل لیورپول بود

تیاگو آلکانتارا، هافبک لیورپول بابت بریس گل سادیو مانه در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی از این بازیکن تمجید کرد.

تیاگو: این بهترین نیمه فصل لیورپول بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول سه بار دروازه سیتی را باز کرد و اگرچه تیم حریف در نیمه دوم توانست دو گل را جبران کند، اما در نهایت تیم یورگن کلوپ راهی بازی فینال شد. گل سوم لیورپول اما روی پاس فوق العاده تیاگو آلکانتارا و ضربه تماشایی سادیو مانه به ثمر رسید و حالا گلزن اسپانیایی لیورپول به تمجید از کیفیت ستاره مسابقه حساس دیروز پرداخته است.

1706520

تیاگو آلکانتارا گفت: "سادیو مانه بازیکنی جنگجو و مبارز و البته به شدت با تکنیک است، او می داند که چگونه تلفیقی از توانایی های را ارائه داده و آنچه که تیم نیاز دارد را در میدان ارائه دهد. عملکرد سادیو مانه مقابل منچسترسیتی باور نکردنی بود. ما واقعا از عملکرد خود در نیمه اول راضی بودیم، اما علیرغم تجربه تیم و بازیکنان باکیفیت، نتوانستیم در نیمه دوم نیز مانند 45 دقیقه نخست خطرناک ظاهر شده و کنترل بازی خود را در دست داشته باشیم. 

اما فکر می کنم سبک بازی تیم در نیمه اول فوق العاده بود و ما بهترین نیمه خود در این فصل را ارائه دادیم. اما ناگهان در 45 دقیقه دوم شرایط تغییر کرد، اما در نهایت واقعا برای صعود به دیدار نهایی خوشحالیم.این عملکرد به خوبی در مورد ما صحبت کرده و نشان از تمایل شدید لیورپول برای فتح عناوین است. گل اول سادیو مانه پرس شدید ما را نشان داد. گل دوم سادیو نشانی از توانایی اوست و همچنین پاس های فوق العاده ای که رد و بدل شد. همچنین مدافعان کناری ما در دیدار مقابل سیتی فوق العاده عمل کردند."

دیدگاه‌ها