کد خبر : 1819964 | 27 فروردين 1401 ساعت 20:24 | 3.2K بازدید | 4 دیدگاه

ساوتهمپتون ۱-۰ آرسنال؛ هدیه تاتنهام پس فرستاده شد

آرسنال با باخت 1-0 برابر ساوتهمپتون سومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

ساوتهمپتون ۱-۰ آرسنال؛ هدیه تاتنهام پس فرستاده شد

به گزارش "ورزش سه"،آرسنال بعد از دو شکست متوالی مقابل کریستال پالاس و برایتون امروز در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان ساوتهمپتون بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

1706322

آرسنال شروع بهتری داشت و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند اما باکایو ساکا یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد تیم میزبان موفق شد گل برتری را به ثمر رساند تا پیروز راهی رختکن شود. یان بدنارک پاس خوب محمد الیونسی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1706323

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و باز هم باکایو ساکا این فرصت را داشت که برای تیم میکل آرتتا گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون عبور کرد.

در ادامه این امیل اسمیت رو بود که می‌توانست گل تساوی را برای آرسنال به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده فریزر فاستر همراه شد. 

1706324

در ادامه آرسنال هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا سومین شکست متوالی توپچی‌‌ها رقم بخورد و شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوار شود.
 

دیدگاه‌ها