کد خبر : 1819981 | 27 فروردين 1401 ساعت 21:25 | 23K بازدید | 8 دیدگاه

رالف رانگنیک: نقش رونالدو باز هم حیاتی بود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخته است.

رالف رانگنیک: نقش رونالدو باز هم حیاتی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در دیدار مقابل نوریچ رده بیستمی ابتدا برتری 0-2 را از دست داده و در آستانه کسب یک نتیجه ضعیف دیگر بود. اما کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی با نواختن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده هت‌تریک خود را تکمیل کرده و یونایتد را نجات داد. رالف رانگنیک در پایان این دیدار اعتراف کرد از نمایش دفاعی تیمش رضایت ندارد و یونایتد باید در آینده پیشرفت کند.

رالف رانگنیک گفت: "از نظر دفاعی اصلا از عملکرد تیم راضی نبودم. نتایج در مسابقات دیگر خوب و به سود ما رقم خورد؛ اما منطقی نیست که به نتایج تیم‌های دیگر نگاه کنیم. ما باید سطح عملکرد خود را بالا ببریم. بعد از زدن گل دوم باید زندگی را برای خودمان آسان‌تر می‌کردیم، اما این اتفاق رخ نداد. 

1702851

ما ساختار بازی خود را از دست داده و به اندازه کافی تهاجمی نبودیم. ما احتمالا تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که چنین گل‌هایی دریافت می‌کنیم. همه چیز معطوف به باهوش عمل کردن در جریان مسابقه است. ناگهان بازی 2-2 شد و این داوید دخیا بود که ما را در جریان مسابقه نگه داشت.

هت‌تریک کریستیانو رونالدو؟ مثل بازی مقابل تاتنهام، نقش رونالدو در بازی امروز بسیار حیاتی بود. به ثمر رساندن گل‌های دوم و سوم اصلا آسان نبود؛ روش گلزنی این بازیکن فوق العاده است. 

انتقاد طرفداران از پل پوگبا؟ من خودم این مسئله را نشنیدم، اما بعد از بازی به من اطلاع دادند. کاملا می‌توانم درک کنم که هواداران ناامید هستند و البته ما هم همین‌گونه هستیم. اما فکر نمی‌کنم آنها باید با بازیکنان به‌صورت فردی این‌گونه برخورد کنند و تصور نمی‌کنم این کار درست باشد."

دیدگاه‌ها