کد خبر : 1819992 | 27 فروردين 1401 ساعت 22:12 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

آلیسون: انتظار داشتم ادرسون در ترکیب سیتی باشد

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول‌ می‌گوید این تیم در حال حاضر برای فکر کردن به چهارگانه زمان کافی ندارد.

آلیسون: انتظار داشتم ادرسون در ترکیب سیتی باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در ومبلی و در چارچوب دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و نهایتاً موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، که در بازی امروز چند واکنش بسیار خوب از خود به‌نمایش گذاشت در پایان مسابقه گفت: "ما بردیم و این همه چیزی بود که می‌خواستیم. همچنین توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. می‌خواستیم نسبت به هفته گذشته پیشرفت کنیم. برد در بازی امروز سخت بود و ما این کار را انجام دادیم و راهی فینال شدیم."

1706365

غیبت ادرسون در ترکیب منچستر سیتی: "صادقانه بگویم من انتظار داشتم که در ترکیب باشد اما در انگلیس مربی‌ها این شانس را دارند که از سیستم چرخشی استفاده کنند. برای من بازی کردن در همه بازی‌ها مهم است، اما سرمربی به دروازه‌بان‌های دیگر هم اعتماد دارد، بنابراین همه چیز خوب است."

سیو برابر گابریل ژسوس: "خوب بود که توانستم آن سیو را در برابر گابریل انجام دهم. او در بازی گذشته گل زد و خوشحالم که در این مسابقه توانستم توپش را بگیرم. ما برتری را حفظ کردیم و بردیم و این مهم‌ترین چیز است. یکی از اهداف ما در شروع فصل رسیدن به فینال جام حذفی بود و ما واقعاً خوشحالیم که این کار را انجام دادیم. اکنون تمرکز ما روی چالش بعدی است."

1706366

احتمال بردن چهارگانه توسط لیورپول: "ما زمان زیادی برای فکر کردن به این چیزها نداریم! ما همیشه فقط روی بازی بعدی و چالش بعدی تمرکز کرده‌ایم. ما در مورد آن رویا پردازی می‌کنیم اما در عین حال فروتنی هم به خرج می‌دهیم."

دیدگاه‌ها