کد خبر : 1820020 | 28 فروردين 1401 ساعت 00:26 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

دو کارت قرمز همزمان؛ زمینه‌ساز فرار یووه از شکست (عکس)

تصمیم جنجالی داور دیدار یووه-بولونیا به شاگردان مکس آلگری کمک کرد تا به گل تساوی برسند.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که یوونتوس با رم برای کسب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد رقابتی جدی دارد، توقف بدموقع این تیم برابر بولونیا امیدهای ژوزه مورینیو را برای گرفتن یووه در کورس زنده کرد.
اما یوونتوس برای کسب همین یک امتیاز هم باید ممنون VAR باشد. پس از اینکه یوونتوس نزدیک به سی دقیقه برای جبران گل خورده به سمت دروازه بولونیا حمله می‌کرد، روی حرکت موراتا در عمق دفاع بولونیا در دقیقه 82 مسابقه بود که آداما سومائورو پشت محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد. صحنه‌ای که از چشم لوکا ساچی داور مسابقه دور ماند. چند ثانیه بعد اما کمک داور ویدیویی مسابقه وارد عمل شد و داور وسط را نسبت به بازبینی صحنه مجاب کرد. پس از این اتفاق، ساچی به زمین برگشت و کارت قرمزش را به دلیل خطا به‌عنوان آخرین مدافع پیش چشمان آداما گرفت.

1706399

کارت قرمز اما به مانند انداختن کبریت در انبار باروت گری مدل بود! مدافع همیشه عصبانی اهل شیلی به‌شدت به داور مسابقه اعتراض کرد. اتفاقی که در ابتدا یک کارت زرد را برای او به‌همراه داشت. اما عصبانیت گری مدل بسیار بیشتر از حدی بود که با یک اخطار تنبیه شود. ساچی که از نوع اعتراض و کلمات به‌کار برده شده توسط مدل به ستوه آمد، ناگزیر این بار به‌صورت مستقیم او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

1706400

 

1706401

۹ نفره شدن بولونیا باعث شد تا در ادامه مسابقه یوونتوس فشار مضاعفی را برای جبران گل خورده به دفاع بولونیا وارد کند و با استفاده از برتری عددی در نهایت روی یک ضربه کرنر ارسالی توسط برناردسکی، این دوشان ولاهوویچ بود که روی قیچی برگردان موراتا، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد تا یووه با 63 امتیاز و 6 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رم، در رده چهارم جدول جایگاهش را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها