کد خبر : 1820027 | 28 فروردين 1401 ساعت 01:15 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

بغض و شادی نیلوفر اردلان بعد از قهرمانی

دنیای جدید کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان تهران شادی زایدالوصفی را بعد از تجربه کردن اولین قهرمانی در دوره‌ی مربیگری‌اش از خود نشان داد.

دنیای جدید کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان

به گزارش "ورزش سه" بامداد امروز (شنبه) و در شب پایانی هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتسال زنان ایران، تیم پیکان تهران با هدایت نیلوفر اردلان توانست در خانه‌ی حریف دست به کار بزرگی بزند و در کرج، نصر فردیس را با یک گل شکست داد تا جام قهرمانی لیگ هفدهم نصیب شاگردان اردلان شود.

بعد از دمیده شدن سوت پایان مسابقه توسط گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال ایران، نیلوفر اردلان سرمربی جوان پیکانی‌ها دوان دوان به درون زمین مسابقه آمد و در جشن قهرمانی تیمش در حلقه‌ی شاگردان در میانه زمین خود شرکت کرد.

 

1706424

 

در ضیافت اهدای جام، نیلوفر اردلان با ژستی جالب جام را بالای سر خود گرفت و جشن کسب اولین جام دوران مربیگری‌اش را در کنار شاگردانش برگزار کرد؛ ژستی شبیه به تاج‌گذاری و آن‌چه امیرحسین زارع در المپیک 2020 توکیو از خود بعد از کسب مدال طلا بروز داد!

 

1706426

 

اردلان در شرایطی توانست قهرمانی لیگ را به دست آورد که دومین سال مربیگری خود در لیگ فوتسال را می‌گذراند و بعد از نایب قهرمانی با سایپا، امسال توانست ماموریت نیمه‌تمام را به پایان برساند و روی سکو رفت و جام را بالای سر برد؛ جالب آن‌که او از ابتدای فصل با شعار «قهرمانی به این تیم میاد» کارش را در پیکان آغاز کرد و توانست به شعار خود در پایان فصل جامه‌ی عمل بپوشاند.

 

1706421

 

1706420

 

اتفاق ویژه آن‌که سرمربی جوان پیکانی‌ها در پایان مراسم جشن قهرمانی، روی دست شاگردانش به آسمان پرتاب شد تا این‌گونه از تلاش‌های او در 7 ماه گذشته در کسوت سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان تجلیل و قدردانی شود؛ تلاش 7 ماهه‌ای که پایانی درخشان شد و ختم به فتح جام قهرمانی بود.

 

1706422

 

شاید صدای بغض‌آلود و چهره‌ی شادمان اردلان بعد از قهرمانی، پاسخی به همه‌ی انتقادات علیه‌اش بود؛ درست زمانی‌که نامش برای هدایت تیم ملی مطرح شد و بسیاری او را یک مربی بی‌تجربه خواندند اما نیلوفر اردلان با قهرمانی تیمش در لیگ برتر بعد از گذراندن مسیری سخت و پر پیچ و خم نشان داد که در عرصه مربیگری نیز به مانند روزهای حضورش در میانه میدان، در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

 

1706425

 

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

دیدگاه‌ها