کد خبر : 1820028 | 28 فروردين 1401 ساعت 01:18 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: ترجیح می‌دهم نیمه پر لیوان را ببینم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی دشوار تیمش مقابل بولونیا تاکید کرد که ترجیح می دهد نیمه پر لیوان را ببیند.

آلگری: ترجیح می‌دهم نیمه پر لیوان را ببینم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با گل مارکو آرناتوویچ پیش افتاد اما پس از اینکه آداما سومارو و گری مدل، دو مدافع بولونیا، با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند، یوونتوسی ها در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل تساوی رسیدند. 
آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" همه ما می دانیم برای اینکه بتوانیم در بین چهار تیم اول جدول جای بگیریم، باید هر بار یک قدم کوچک برداریم. خوشبختانه ما توانستیم از شرایطی که بسیار پیچیده شد، یک امتیاز کسب کنیم. 

1706428

نیمه اول بدی بود اما بعد از اینکه نتیجه 1-0 شد، ما یک شوت به تیرک داشتیم و شوت های زیادی به سمت دروازه زدیم. همیشه به نظر می رسید که ما در دقایق پایانی گل می خوریم و بنابراین نیاز داشتیم که از این نظر پیشرفت کنیم و راحت تر باشیم."
این از آن دیدارهایی بود که ما در ابتدای فصل در آن شکست می خوردیم؛ بنابراین بیایید نیمه پر لیوان را ببینیم.  ما بسیار نیاز داریم که بهتر شویم اما نباید ناامید شویم. تیم های پشت سر ما به سرعت پیشروی می کنند. فیورنتینا بازی های راحتی پیش رو دارد؛ لاتزیو و رم هم همین طور. ما باید به کار کردن ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها