کد خبر : 1820031 | 28 فروردين 1401 ساعت 01:10 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

برد ۴ گله ماریتیمو با علیپور مقابل یاران بیرانوند

ماریتیمو در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل بوآویشتا رسید.

برد ۴ گله ماریتیمو با علیپور مقابل یاران بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که مثل چهار دیدار قبل علی علیپور را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استادیوم دوس باریروس مقابل بوآویشتا رده دهمی و یاران بیرانوند قرار گرفت.

یاران علیپور که در چهار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش ضعیفی داشتند و یک مساوی کسب کرده و سه باخت متحمل شده بودند، در دیدار مقابل بوآویشتا به روند ناکامی‌هایشان پایان دادند و توانستند به یک برد پُر گل برسند.

تیم فوتبال ماریتیمو در دیدار خانگی مقابل بوآویشتا به برتری ۴ بر صفر دست یافت که این پیروزی آنها را ۳۶ امتیازی کرد و با صعود دو پله‌ای در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار داد؛ یاران بیرانوند هم با این باخت ۳۳ امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول ایستادند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو که در این فصل ۲۹ بازی انجام داده و ۶ گل زده است، از دقیقه ۸۳ دیدار مقابل بوآویشتا وارد زمین شد که در این حضور کوتاه مدت نتوانست کار خاصی مقابل یاران بیرانوند انجام بدهد.

علیرضا بیرانوند نیز در ادامه غیبت خود در ترکیب بوآویشتا، در دیدار مقابل ماریتیمو برای هجدهمین مسابقه پیاپی فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها