کد خبر : 1820039 | 28 فروردين 1401 ساعت 09:32 | 28.3K بازدید | 5 دیدگاه

پائولو سرجیو، سرمربی پورتیموننزه؛

هفت گل خوردیم، اما از تیمم برابر پورتو راضی‌ام!

پائولو سرجیو، سرمربی پورتیموننزه علیرغم شکست با هفت گل مقابل پورتو از تیمش رضایت دارد.

هفت گل خوردیم، اما از تیمم برابر پورتو راضی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، پورتیموننزه دیشب در خانه پورتو حرفی برای گفتن نداشت و در شب درخشش مهدی طارمی و هت تریک این بازیکن، در نهایت با هفت گل مغلوب حریف قدرتمند خود شد. اما پائولو سرجیو در پایان این دیدار در مورد شرایط دشوار تیمش صحبت کرد و مدعی شد بازیکنان پورتیموننزه در این دیدار فداکاری کرده اند.


پائولو سرجیو گفت: "ما از حداقل شرایط ممکن برای رقابت و مبارزه بیشتر در این دیدار نیز برخوردار نبوده و می دانستیم که ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود. به جای اینکه از بازیکنانم انتقاد کنم، می خواهم از آنها به خاطر بزرگی و شخصیتی که در زمین نشان دادند، تمجید کنم. بسیاری از بازیکنان تیم من در پست های غیرتخصصی خود بازی کردند، این بازیکنان خود را فدای گروه و تیم کردند و با وجود این نتیجه، شایستگی خود را نشان دادند. 

1706445

من تیم هایی را دیده ام که علیرغم داشتن راه حل های فراوان چهار، پنج یا شش گل در خانه پورتو دریافت کرده اند، اما ما در شرایطی که بودیم نمی توانستیم ریسک کنیم. فقط رلواس را در خط میانی در دسترس داشتیم. بازی بعدی مقابل موریرنزه برای ما فینال است. پدرائو می توانست دقایقی به میدان برود، اما او چهار کارت زرد داشت و تصمیم گرفتم از این بازیکن استفاده نکنم. در کل بازی کردن در خانه پورتو دشوار است.

من اطمینان کامل دارم که هفته آینده متحدتر خواهیم بود. ما اشتباهاتی کردیم تا کار برای پورتو آسان شود. نباید روی ضربات ایستگاهی گلی را دریافت کنیم، اما خوب دفاع نکردیم و یک گل از روی نقطه پنالتی، یکی دیگر از کرنر و دیگری در نیمه دوم وارد دروازه ما شد. نمی خواهم از بازیکنان انتقاد کنم و به احترام آنها کلاه از سر بردار برمی‌دارم.

ساموئل نیز چهار کارت زرد داشت و من ریسک نکردم. یک جوان 18 ساله در جناح چپ بازی می کرد. بازیکنان جوان دیگری با ما کار کرده و به دنبال فرصتی برای فصل آینده هستند، اما برابر پورتو برای اولین بار بازی کردند. این بازی همیشه یک نقطه عطف در دوران حرفه ای آنها محسوب می شود."

دیدگاه‌ها