کد خبر : 1820054 | 28 فروردين 1401 ساعت 11:04 | 18.9K بازدید | 16 دیدگاه

بارسلونا تا کجا برای قهرمانی تلاش می‌کند؟

آبی اناری‌ها که پنجشنبه گذشته از لیگ اروپا حذف شدند، تا زمانی که روی کاغذ شانس داشته باشند، برای قهرمانی لالیگا می‌جنگند.

بارسلونا تا کجا برای قهرمانی تلاش می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه" خوان لاپورتا همیشه به صراحت گفته است که بارسلونا برای لالیگا خواهد جنگید. رئیس باشگاه بارسلونا از ابتدا به قهرمانی در مسابقات لالیگا خوش بین بود و اکنون زمان آن رسیده است که این احتمال بررسی شود.

این تنها عنوانی است که آبی اناری ها پس از حذف پنج شنبه گذشته از لیگ اروپا همچنان به دنبال آن هستند. هفت هفته تا پایان لالیگا باقی مانده است، تیم ژاوی هرناندز هشت بازی فرصت دارد زیرا آنها یک بازی کمتر دارند. کار پیچیده است اما هیچکس از آن دست نمی‌کشد. بارسا از رئال مادرید 12 امتیاز عقب‌تر است. اما نکته جالب اینکه در برنامه هایی که از قبل مشخص شده است، بارسایی‌ها همیشه تا هفته 35، بعد از رئالی‌ها بازی می‌کنند.

1705930

این هفته ممکن است تعیین کننده باشد. بارسلونا روز دوشنبه مقابل کادیز به میدان می رود و می داند رئال مادرید در سانچز پیزخوان چه کرده است. اندلسی ها به پیروزی نیاز دارند تا حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به خطر نیندازند. همچنین نباید فراموش کنیم که رئال آخرین تلاش‌ها را انجام می‌دهد تا بتواند تکلیف قهرمانی را یک‌سره کند.

هفته بعدی دیدار کاتالان ها با رئال سوسیداد خواهد بود. تیم سن سباستین شانس حضور در اروپا را جستجو می کند و بارسلونا با دانستن اینکه صدرنشین، رئال مادرید، در زمین اوساسونا چه کرده است، دوباره به زمین خواهد رفت. پس از آن تیم ژاوی هرناندز بازی عقب‌افتاده برابر رایو را برگزار خواهد کرد. در این صورت کاتالان ها می توانند سه امتیاز از فاصله با صدر را کم کنند.

در هفته سی و چهارم، باز هم توالی مسابقات تکرار می شود، آبی‌اناری‌ها دیرتر از سفیدپوشان بازی می کنند. رئال مادرید شنبه میزبان اسپانیول است و بارسلونا یکشنبه اول می میزبان مایورکا است. چهار هفته آخر لالیگا هنوز تاریخ مشخصی ندارد و احتمالاً به مسابقاتی که تیم ها در ماه می دارند بستگی دارد. بارسا به مصاف بتیس، سلتا، ختافه می رود و فصل را مقابل ویارئال تمام می‌کند. رئال مادرید در آن مقطع ممکن است قهرمان شده باشد. این امکان هم وجود دارد تا مجبور شود رو به محاسبات بیاورند تا ببینند چه زمانی می توانند سرود قهرمانی را بخوانند. چهار مسابقه پایانی آنها برابر اتلتیکو، لوانته، کادیز و بتیس خواهد بود. به نظر شما سرنوشت قهرمانی لالیگا چگونه رقم خواهد خورد؟

1706466

دیدگاه‌ها