کد خبر : 1820073 | 28 فروردين 1401 ساعت 12:39 | 3.8K بازدید | 4 دیدگاه

بونوچی: حیف شد حریف 9 نفره را شکست ندادیم

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس معتقد است امکان کسب پیروزی مقابل بولونیا وجود داشته است.

بونوچی: حیف شد حریف 9 نفره را شکست ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری فاصله‌ای تا قبول شکست برابر بولونیا تا لحظات پایانی مسابقه نداشت. اما در نهایت یوونتوس به لطف ضربه سر دوسان ولاهوویچ در دقایق تلف شده، مقابل بولونیای 9 نفره به تساوی رسید و تنها یک امتیاز به دست آورد. لئوناردو بونوچی در پایان این دیدار بابت این نتیجه ابراز تاسف کرده و مدعی شد هدف یوونتوس کسب سه امتیاز بازی مقابل بولونیا بوده است.

لئوناردو بونوچی گفت: "ما در اواخر مسابقه سعی کردیم روی دروازه بولونیا فشار بیشتری آورده و حتی بعد از گل تساوی برای زدن گل بعدی تلاش کنیم. با کمی فرصت طلبی بیشتر می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم، زیرا دو بازیکن بولونیا اخراج شده بودند. حیف شد که در این مسابقه مهم به پیروزی نرسیدیم، زیرا این سه امتیاز واقعا می‌توانست برای ما اهمیت زیادی داشته باشد.

1706506

اخراج آداما سومائور و عدم اعلام پنالتی به سود یوونتوس در نیمه دوم؟ در زمین به نظر می رسید که تماس در داخل محوطه صورت گرفته است، اما ما حالا تکونولوژی VAR را در لیگ داریم که می تواند محل دقیق برخورد را شناسایی کند و بنابراین دیگر تردیدی وجود نخواهد داشت. 

زمانی که برای یوونتوس بازی می‌کنید، فشار همیشه چه در داخل و چه خارج از زمین وجود دارد. در برخی موارد هواداران یوونتوس می‌توانند به شما کمک کنند تا نتیجه ای متفاوتی کسب کنند و برابر بولونیا نقش آنها در به ثمر رسیدن گل تساوی بسیار مهم بود. ما سعی کردیم در این دیدار به پیروزی رسیده و سه امتیاز را از آن خود کنیم، اما موفق نشدیم و از این بابت متاسفم."

دیدگاه‌ها