کد خبر : 1820131 | 28 فروردين 1401 ساعت 17:35 | 31.6K بازدید | 7 دیدگاه

تجدید قوای قهرمان آسیا با بازیکنان جدید

قطعی شدن جدایی چهار ستاره خارجی از الهلال

رسانه های عربستانی از قطعی شدن جدایی چهار بازیکن موثر و خارجی الهلال در تابستان پیش رو خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستانی نوشته اند که مدیریت باشگاه الهلال تصمیم گرفته است تا در انتهای فصل جاری و پایان رقابت های لیگ حرفه ای این کشور، تغییرات عمده ای در نقشه بازیکنان حرفه ای خارجی خود ایجاد کند.

در همین رابطه وب سایت سعودی اسپورت نوشته است که مدیریت باشگاه تنها به دنبال حفظ سه بازیکن خارجی و فعلی خود است. اودیون ایگالو مهاجم نیجریه ای، متئوس پریرا هافبک برزیلی و موسی مارگا مهاجم اهل کشور مالی تنها بازیکنانی هستند که قهرمان آسیا به دنبال حفظ آنهاست.

1706591
1706593
1706592

مدیران الهلال از چندی پیش تصمیم گرفتند که اجازه جدایی گوستاوو کوئلار ستاره کلمبیایی خود را صادر کنند چرا که این بازیکن به روزهای پایانی قرارداد خود با آبی های ریاض نزدیک می شود و در همین رابطه نیز به دنبال جذب بازیکن جوان‌تری برای تقویت میانه میدان خود هستند.

1706594

در عین حال، احتمال جدایی میشل دیگر بازیکن خارجی و جدید این تیم نیز بسیار بالاست. این بازیکن ژانویه گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی وارد تیم شد اما هرگز نتوانست جایی در ترکیب اصلی الهلال پیدا کند و رامون دیاز نیز اجازه خروج وی را صادر کرده است.

1706590

در چند روز گذشته نیز الهلالی ها شاهد دریافت نامه ای از سوی جانگ سون مدافع کره ای مبنی بر تمایل وی به فسخ قرارداد و جدایی در پایان فصل جاری به دلایل مشکلات خانوادگی و شخصی بودند که این درخواست مورد موافقت مدیران باشگاه قرار گرفت.
طبق اعلام سعودی اسپورت، مدیریت الهلال در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت تیم خود با جذب ستاره های خارجی در پست های دفاع وسط، هافبک دفاعی، بازیساز یا وینگر است.

1706595

البته در این میان وضعیت آندره کاریلو ستاره اهل کشور پرو الهلال نامشخص است. این بازیکن پیش از این به درهای خروج از باشگاه نزدیک شده بود اما پس از حضور رامون دیاز بر روی نیمکت این تیم، ستاره پرویی نیز توانست عملکرد بهتری را از خود نشان دهد اما مصدومیت بد موقع و دوری او تا پایان فصل سبب شده تا کادرفنی الهلال در روزهای پیش رو درخصوص وضعیت او نیز تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها