کد خبر : 1820137 | 28 فروردين 1401 ساعت 18:19 | 6.7K بازدید | 6 دیدگاه

4 امتیاز را علی‌رغم شایستگی از دست دادیم؛

نکونام: فردا قطعا تغییر تاکتیک و سیستم خواهیم داشت

سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که تیمش فردا بتواند با 3 امتیاز از مسابقه با آهال خارج شود.

نکونام: فردا قطعا تغییر تاکتیک و سیستم خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه" در آستانه چهارمین مسابقه‌ی فولاد در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان، جواد نکونام سرمربی فولادی‌ها همراه با حمید بوحمدان در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

نکونام در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: قسمت دوم چمپیونز لیگ فردا برای ما شروع می‌شود و تمام تمرکز ما روی بازی فرداست؛ تکرار می‌کنم که گروه‌مان، گروه سختی است و همه‌ی تیم‌ها قابل‌احترام و خوب هستند. در بازی فردا، با توجه به این‌که با یکدیگر یک مسابقه انجام داده‌ایم، شناخت بیشتری از همدیگر پیدا کرده‌ایم و هم برای بازیکنان و هم برای آنالیز تیم‌ها، بازی فردا مطمئنا بازی سخت‌تری خواهد بود.

وی افزود: ما در حال حاضر شرایط بازی‌ها و حساسیت مسابقات را می‌دانیم و فردا نیاز داریم تا با تمرکز کامل بازی کنیم؛ باید از اشتباهات بازی قبلی بتوانیم استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و می‌دانیم که تیم آهال فردا با تمام قدرت خود به میدان می‌آید تا بتواند بازی را ببرد و وضعیت خود در گروه را بهتر کند که این مسئله وظیفه و کار ما را سخت‌تر می‌کند. باید تلاش بیشتر و تمرکز بالاتر برای موفقیت تیم‌مان داشته باشیم.

نکونام در ادامه صحبت‌هایی خود درباره‌ی مسابقه فردا گفت: یک نکته که بسیار برای‌مان اهمیت دارد این‌که در این جام شما باید بتوانید به پیروزی برسید، ما 2 بازی اول را علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم ببریم و بازی سوم را در لحظه آخر به نفع خود به پایان بردیم؛ بازی فردا برای ما بسیار مهم و حیاتی است.

جواد نکونام درباره‌ی شانس صعود تیمش توضیح داد: ما برنامه‌ریزی کامل را برای این مسابقات داریم و نمی‌خواهیم تیم دوم گروه باشیم، تمام تیم‌ها دوست دارند به عنوان تیم اول صعود کنند و تمام تمرکزمان این است که حداکثر امتیازاتی را که می‌توانیم، کسب کنیم؛ نکته‌ی مهم این صعود این است که حداکثر تمرکز را در هر بازی داشته باشیم و حداکثر امتیازی که در هر بازی می‌توانیم بگیریم، کسب کنیم تا بتوانیم صعود کنیم.

1706603

سرمربی فولاد با اشاره به صدرنشینی تیمش گفت: به جایگاه فعلی‌مان توجهی نمی‌کنیم، هدف‌مان از روز اول مشخص بوده و برای رسیدن به آن می‌جنگیم. بازی فردا قطعا بازی متفاوتی است؛ مهم این است که ما روز آخر وقتی بازی‌ها تمام می‌شود، چه جایگاهی را به دست می‌آوریم و هر بازی برای خودش اهمیت ویژه‌ای را دارد.

نکونام ادامه داد: الان باید درباره‌ی کل تورنمنت صحبت کنیم، هدف‌مان مشخص است و امیدواریم که بعد از آخرین بازی بتوانیم موفقیت‌مان را جشن بگیریم، اما قبل از آن نیاز داریم که در هر بازی با تمام توان، تمرکز و انرژی بازی کنیم تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام درباره‌ی سبک بازی تیمش مقابل آهال توضیح داد: ما برای بازی فردا با توجه به این‌که یک بازی رودررو داشتیم، شناخت بیشتری داریم و قطعاً تیم متفاوت با تاکتیکی متفاوت برای بازی فردا پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم به تیم حریف برتری پیدا کنیم؛ قطعاً تیم حریف هم تغییراتی خواهد داشت اما تمام تمرکزمان روی عملکرد تیم خودمان است. ما به تمرکز بالایی برای بازی فردا نیاز داریم چون اگر فاصله بیشتری بود، وضعیت متفاوت بود اما با توجه به فاصله 3 روز بین دو بازی، خیلی تمرکز بالایی می‌خواهد و شناختی که بازیکنان از تیم مقابل دارند، کار را برای هر دو تیم سخت‌تر می‌کند اما فردا با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را شروع خواهیم کرد.

سرمربی فولاد خوزستان در بخش پایانی صحبت‌هایش، با اشاره به فشردگی رقابت‌ها گفت: قطعا از لحاظ روحی-روانی و فیزیکی بازیکن خسته خواهد شد و این ریکاوری است که اهمیت بالا دارد و ما سعی کردیم که تیم را از لحاظ روحی-روانی و فیزیکی آماده کنیم چرا که در این تورنمنت‌ها ریکاوری مهم‌ترین کار است که باید از هر نظر انجام شود؛ ما فقط می‌توانیم جلسات مختلفی با بازیکنان داشته باشیم و ریکاوری کنیم چون فرصت کار تاکتیکی محدود است و باید با صحبت در جلساتی که داریم کار را پیش ببریم.

دیدگاه‌ها