کد خبر : 1820175 | 28 فروردين 1401 ساعت 22:13 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی زود از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفتیم

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید این تیم کاملا شایسته پیروزی مقابل بیلفلد بوده است.

خیلی زود از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی نه‌چندان دشوار آرمینیا بیلفلد را با سه گل شکست دهد. شاگردان یولیان ناگلزمان حالا در آستانه فتح بوندس‌لیگا قرار گرفته‌اند و در صورت پیروزی آنها در دیدار هفته آینده برابر دورتموند این قهرمانی برای باواریایی‌ها قطعی خواهد شد.

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی امروز این تیم گفت: "در نیمه اول واقعا خوب کار کردیم اما در نیمه دوم کمی کند شدیم. اما نهایتاً این بردی بود که کاملاً شایسته آن بودیم. قبول حذف سه‌شنبه شب برای من بسیار سخت بود. این مسئله هنوز در ذهن من بود.

ما واقعاً می‌خواهیم لیگ را ببریم و هفته آینده مقابل دورتموند می‌توانیم این مسئله را قطعی کنیم. این یک بازی ویژه است اما مطمئنا ما باید در طول فصل تلاش خود را انجام دهیم. خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی کنار رفتیم. ما واقعاً برای چیزهای بیشتری برنامه ریزی کرده بودیم."

1706693

همچنین سرژ گنابری، دیگر ستاره آلمانی بایرن مونیخ، نیز گفت: "بازی امروز کمی ناامیدی را کاهش داد، زیرا ما واقعا می‌خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. در مورد گلی که زدم کیمیش نقش بسیار مهمی داشت. مدت زمان زیادی است که ما کنار یکدیگر بازی می‌کنیم و هم را می‌شناسیم."

دیدگاه‌ها