کد خبر : 1820190 | 29 فروردين 1401 ساعت 00:42 | 43.5K بازدید | 8 دیدگاه

آیا او واقعا جانشین بوفون است؟!

اشتباهات مرگبار دوناروما ادامه دارد (عکس)

پاری‌سن‌ژرمن با اشتباه عجیب دروازه‌بان خود از مارسی گل خورد.

اشتباهات مرگبار دوناروما ادامه دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیانلوئیجی دوناروما بعد از گل بدی که مقابل مقدونیه شمالی در دقایق پایانی دریافت کرد، یکی از مقصرین عدم صعود ایتالیا به جام جهانی لقب گرفت تا بعد از درو کردن تمامی جوایز فردی سال 2021، دوره‌ای تلخ را تجربه کند. او زمانی برای ریکاوری ذهنی نداشت و با اشتباه فاحش در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به دوران کابوس وار خود ادامه داد.

نیمکت نشینی کیلور ناواس با وجود درخشش در تیم ملی و بازی‌هایی که در ترکیب پاریس‌ بوده، انتقادات زیادی به‌همراه داشته؛ همان‌گونه که انتقال گران دوناروما از میلان به پاریس به‌شدت مورد نقد قرار گرفته بود.

1706732

در چنین شرایطی بازهم اعتماد به دوناروما از سوی پوچتینو را شاهد بودیم. گلر ایتالیایی که در بازی امشب مقابل مارسی بازهم به ناواس ترجیح داده شده بود، یک گل بد دیگر خورد.

در شرایطی که پاریس با گل زودهنگام نیمار از حریف پیش افتاده بود، مارسی برای جبران گل خورده کم کم جلو کشید و بعد از چند حمله سرانجام در دقیقه 30 توانست دروازه پاریس را باز کند. روی یک ارسال کرنر از سمت راست، اشتباه دوناروما در مهار توپ و تعلل وراتی و مارکینیوش روی خط دروازه، باعث شد تا دویه چالتا سار که از خط دفاعی برای سرزنی جلو آمده بود گل تساوی را به ثمر برساند.

1706733

اشتباه دوناروما روی این گل بسیار فاحش بود. این دروازه‌بان که در سن 22 سالگی به افتخارات بزرگی دست یافته و خیلی‌ها او را جانشین بوفون می‌دانند، روی ارسال کرنر بازیکن مارسی مثل یک دروازه‌بان بی تجربه به سمت توپ خیز برداشت و در حالی‌که تصور می‌شد حداقل بتواند این ارسال را با مشت دور کند، تنها باعث بهم خوردن تعادل خودش و ایجاد بی نظمی در خط دفاعی پاریس شد تا شرایط برای به ثمر رسیدن گل اول حریف فراهم شود.

دیدگاه‌ها