کد خبر : 1820204 | 29 فروردين 1401 ساعت 09:22 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت شدید نیمار: گوندوزی خودش را زمین زد (عکس)

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، از دریافت کارت زرد به دلیل خطا روی ستاره جوان مارسی به شدت عصبانی شد.

عصبانیت شدید نیمار: گوندوزی خودش را زمین زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فرانسه میزبان مارسی بود و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
این بازی جدای از حساسیت همیشگی دیدارهای این دو تیم که در سال‌های اخیر شدت گرفته، به دلیل این که مارسی در فصل جاری نزدیک‌ترین دنبال کننده پی اس جی بوده نیز از اهمیت خاصی برخوردار بود و کسب سه امتیاز از سوی شاگردان مائوریسیو پوچتینو آنها را در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار داد. 
نیمار که گل اول تیمش را در دقیقه 12 و روی پاس گل مارکو وراتی به ثمر رسانده بود، در جریان این بازی و روی یک صحنه به شدت عصبانی شد و واکنش‌های عجیبی را از خود نشان داد. 

 

1706767


این ستاره برزیلی پس از برخورد با گوندوزی اعتقاد داشت که این برخورد آنقدر شدید نبوده که این بازیکن جوان را به زمین بیاندازد و به همین دلیل وقتی داور خطای او را گرفت شدیدا ناراحت و عصبانی شد. 

 

1706768


اعتراضات او در حدی بود که دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن روی این صحنه دخالت کردند تا مانع از شکل‌گیری برخورد جدی بین او و داور شوند. سپس نیمار به سراغ گوندوزی رفت تا اعتراضش به او را نیز نشان دهد. 

 

1706769


در نهایت این خطا و اعتراضات شدید یک کارت زرد برای این مهاجم پاری سن ژرمن به همراه داشت تا او در ادامه با احتیاط بیشتری به بازی برابر مارسی ادامه دهد. 
پی اس جی با برد شب گذشته مجموع امتیازاتش را به 74 امتیاز از 32 بازی رساند و مارسی با 59 امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها