کد خبر : 1820211 | 29 فروردين 1401 ساعت 09:53 | 29.9K بازدید | 8 دیدگاه

شمارش معکوس برای قهرمانی؛ جشن رئال شاید در دربی

رئال مادرید هفته به هفته به فتح لالیگای 22-2021 نزدیک‌تر می‌شود.

شمارش معکوس برای قهرمانی؛ جشن رئال شاید در دربی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانچز پیزخوان مهمان سویا بود و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این پیروزی ارزشمند در این بازی حساس و نفس‌گیر که با بازگشت تماشایی شاگردان کارلو آنچلوتی در ورزشگاه حریف همراه بود، باعث شد که این تیم مجموع امتیازاتش را به 75 امتیاز از 32 بازی برساند. 
این در حالی است که آنها هنوز شش بازی دیگر در پیش دارند و در فاصله این شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا حالا با بارسلونا  که در رده دوم جدول جای گرفته 15 امتیاز اختلاف دارند. 
با این حال بارسا دو بازی کمتر از رئال مادرید برگزار کرده و این فرصت را دارد که در هشت بازی باقی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل لالیگا اختلاف امتیازاتش با این حریف قدیمی را به عدد 9 کاهش دهد و همچنان به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده، قهرمانی آنها را به تاخیر بیاندازد. 

 

1706754

 


به این ترتیب اگر هر دو تیم از این هفته به بعد بدون از دست دادن هیچ امتیازی در دیدارهای پیش رو برنده شوند، رئال مادرید دو هفته پیش از پایان رقابت‌ها این فرصت را دارد که قهرمانی‌اش در رقابت‌های لالیگا را مسجل کند و در این صورت پیروزی برابر لوانته قهرمانی آنها را قطعی خواهد کرد. 

البته این احتمال در صورتی است که بارسلونا تا پیش از بازی رئال برابر لوانته که چهار هفته دیگر برگزار خواهد شد در تمامی مسابقاتش در لالیگا برابر حریفان به پیروزی رسیده باشد. 
این در حالی است که هرگونه لغزشی از سوی شاگردان ژاوی هرناندز در هشت بازی باقی مانده برای این تیم حتی ممکن است اتفاقی دراماتیک را رقم زده و باعث قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها شود. 

هرچند این در صورتی است که شاگردان کارلتو پیش از آن موفق شده باشند در هر دو دیداری که برابر اوساسونا و اسپانیول دارند به پیروزی رسیده باشند، در این صورت لغزش بارسا در دیدارهای پیش از آن می‌تواند به آنها کمک کند که با کسب پیروزی در دیدار برابر اتلتیکو، قهرمانی خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا قطعی کنند. 
دیدارهای پیش روی رئال مادرید در شش هفته پیش‌رو به این ترتیب است: اوساسونا، اسپانیول، اتلتیکو مادرید، لوانته، کادیز و رئال بتیس.

دیدگاه‌ها