کد خبر : 1820230 | 29 فروردين 1401 ساعت 11:33 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

استراماچونی: ما از شباب الاهلی ترسی نداریم

سرمربی ایتالیایی الغرافه می گوید که آنها در پی جبران اشتباهات از جمله دریافت گل در دقایق پایانی مسابقه هستند.

استراماچونی: ما از شباب الاهلی ترسی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دو حریف فولاد در این گروه به مصاف هم می روند. الغرافه که با 5 امتیاز صدرنشین است به مصاف شباب الاهلی می رود که در هر سه دیدار قبلی خود به تساوی دست یافته است.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم الغرافه نیز از آمادگی تیمش برای دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر شباب الاهلی در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

استراماچونی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما تیم را به خوبی آماده کردیم و اشتباهات بازی قبلی را برای بازیکنان توضیح دادیم.

وی افزود: گروه ما قوی است و 3 تیم هستند که شکست نخورده‌اند و نتایج بسیار به همدیگر نزدیک است. شباب الاهلی یک تیم بسیار قدرتمند است و بازیکنان متمایز و باهوشی دارند اما این به معنای ترس ما از آنها نیست. ما با قاطعیت به مسیر پیروزی ها ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما همیشه با تمرکز بازی می کنیم، مانند بازی قبلی اشتباه نمی کنیم و در وقت های تلف شده پایان بازی نیز گل دریافت نمی کنیم. برای این دیدار برنامه ریزی مناسبی داریم و بازیکنان با عزم بالا و روحیه قوی آماده این دیدار هستند.

استراماچونی در پایان گفت: در ابتدا برای از دست دادن پیروزی در ثانیه های پایانی دیدار برابر شباب الاهلی ناراحت بودیم، به خصوص که بیشتر تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می دهند و تساوی در زمان مرگبار آنها را گیج کرد. اما ما کنار بازیکنان نشستیم و دلایل از دست دادن دو امتیاز را برای آنها توضیح دادیم.

1706796

دیدگاه‌ها