کد خبر : 1820232 | 29 فروردين 1401 ساعت 11:37 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

علی نعمتی از گزینه‌های دفاع چپ خط خورد؟

علی نعمتی در بازی قبلی به عنوان مدافع چپ به میدان رفت و مصدومیت فرجی باعث شد او پس از دقایق کوتاهی به پست دفاع مرکزی برگردد.

علی نعمتی از گزینه‌های دفاع چپ خط خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات متعدد ترکیب ثابت پرسپولیس در پست دفاع چپ مشهود بوده و سرخ‌ها پس از استفاده از سعید آقایی، علی شجاعی و وحید امیری در بازی مقابل آلومینیوم علی نعمتی را در پست دفاع چپ به بازی فرستادند.

این تغییر پست برای نعمتی طولانی مدت نشد و پس از مصدومیت زود هنگام فرشاد فرجی، آقایی به بازی رفت تا نعمتی بار دیگر مدافع مرکزی شود. البته با شرایط به وجود آمده در خط دفاع پرسپولیس احتمالا نعمتی از گزینه‌های بازی در پست دفاع چپ کنار می‌رود و رقابت آقایی برای فیکس شدن تنها با شجاعی خواهد بود.

سرخ‌ها در بازی مقابل پیکان به احتمال زیاد فرشاد فرجی را در اختیار نخواهند داشت و باتوجه به اشتباهات مهلک وحدت حنانوف اعتماد مجدد به او در بازی‌های لیگ که پرسپولیس محکوم به برد است، بعید به نظر می‌رسد. بنابراین احتمالا علی نعمتی مهره فیکس دفاع مرکزی خواهد بود.

البته تمام این‌ها گمانه‌زنی و احتمالات است و تا دو هفته آینده و روز بازی با پیکان تهران ممکن است اتفاقات دیگری رقم بخورد.

دیدگاه‌ها