کد خبر : 1820242 | 29 فروردين 1401 ساعت 11:59 | 28.5K بازدید | 5 دیدگاه

تکرار خوشحالی آلابا؛ این صندلی هم برای ماست (عکس)

داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، بار دیگر خوشحالی‌اش از پیروزی این تیم را با بالا بردن یک صندلی به نمایش گذاشت.

تکرار خوشحالی آلابا؛ این صندلی هم برای ماست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانچز پیزخوان مهمان سویا بود و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شدند که در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتاده بودند اما در نیمه دوم موفق شدند ورق بازی را برگردانند و با سه گل از رودریگو، ناچو و کریم بنزما برنده این بازی باشند. 
این سه امتیاز اهمیت بسیاری در مسیر رئال مادرید به سمت فتح جام قهرمانی لالیگا داشت و اختلاف امتیاز آنها با بارسلونا در رده دوم جدول را به 15 امتیاز رساند، هرچند این تیم دو بازی کمتر از رئال انجام داده است. 
شب گذشته نیز رئالی‌ها پس از پایان بازی به جشن و پایکوبی در رختکن تیم مهمان در ورزشگاه سانچز پیزخوان مشغول شدند و تصاویری که حساب‌های رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت خوشحالی بی‌اندازه آنها را نشان می‌داد.

 

1706812


یکی از نکات جالبی که در این تصاویر به چشم می‌آمد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، خوشحالی خاطره‌انگیز آلابا با بالا بردن صندلی بود که تصاویر پس از پیروزی این تیم برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و صعود رئال مادرید را تداعی می‌کرد. 
بازیکنان کارلتو در آن بازی نیز با یک گل و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با دو گل از پی اس جی عقب بودند اما در نهایت موفق شدند با هت‌تریک کریم بنزما راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و آلابا پس از گل سوم در حالی که یک صندلی را بالای سرش گرفته بود به خوشحالی پرداخت. 

 

1706813


این بازیکن اتریشی پس از آن بازی در توییتی مدعی شد که کسی جرات نشستن روی صندلی رئال را ندارد و به قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اشاره کرده بود. 
او همچنین پس از بازی مدعی شده بود که از شدت خوشحالی پس از گل سوم بنزما دیوانه شده و این خوشحالی را انجام داده بود، خوشحالی‌ای که تکرار آن پس از بازی شب گذشته با استقبال گسترده هواداران رئال روبرو شد.

دیدگاه‌ها