کد خبر : 1820248 | 29 فروردين 1401 ساعت 12:21 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

روزهای سخت جی‌جی؛ سایه ناواس بر سر دوناروما

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی، روزهای خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند.

روزهای سخت جی‌جی؛ سایه ناواس بر سر دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فرانسه در پارک دو پرنس میزبان مارسی بود و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
با این که پی اس جی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد اما شرایط برای دوناروما چندان خوب پیش نرفت. به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان ایتالیایی پس از اشتباهی که در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید داشت، هنوز نتوانسته به روند اصلی برگردد و سایه ناواس بار دیگر بر سر او سایه افکنده است. 
انتقادها بار دیگر از این بازیکن شدت گرفته و حتی در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن از این باشگاه فرانسوی به گوش رسیده است، این در حالی است که او کمتر از یک سال قبل پیراهن این تیم را به تن کرد.

 

1679880


روزنامه فرانسوی لو پاریسین در مطلبی با اشاره به شرایط فعلی این بازیکن نوشت:« سوالی که حالا از سوی بسیاری مطرح شده این است که خاطره تلخ رئال مادرید تا چه اندازه قرار است روی این بازیکن تاثیر بگذارد. حذف از لیگ قهرمانان و پس از آن شکست در پلی‌آف جام جهانی برابر مقدونیه باعث شده که این بازیکن نشانه‌های بسیاری از ضعف نشان دهد.»
دوناروما تنها در دو بازی موفق به کلین شیت شده که یکی از آنها بازی برابر برس در ماه ژانویه و دیگری بازی رفت برابر رئال مادرید در ماه فوریه بوده و این آمار به هیچ وجه به مذاق هواداران و رسانه‌‎های فرانسوی خوش نیامده است. 
این بازیکن شب گذشته در دیدار برابر مارسی اشتباهات بسیاری داشت و حالا بسیاری باور دارند که مائوریسیو پوچتینو باید بار دیگر از ناواس در دروازه تیمش استفاده کند. به نظر می‌رسد که سال 2022 به کابوسی برای دوناروما تبدیل شده است.

 

1702178

 

از سوی دیگر، ناواس همچنان در انتظار فرصتی است که بتواند توانایی‌هایش را در 35 سالگی به نمایش بگذارد. او بارها نشان داده که حتی در این سن نیز تسلیم نشده و آماده رقابت با دوناروما است و حالا تعداد افرادی که حامی حضور او در ترکیب اصلی این تیم هستند نیز افزایش پیدا کرده است. 
تمامی این شرایط باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی دوناروما از پی اس جی شدت بگیرد و یکی از اصلی‌ترین دلایل احتمال ترک این باشگاه از سوی لئوناردو است. بسیاری معتقد هستند که در صورت ترک پارک دو پرنس توسط این مدیر ورزشی برزیلی، دوناروما نیز به دنبال او از این تیم جدا خواهد شد. 
بازگشت او به لیگ ایتالیا محتمل است اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن به دلیل نحوه جدایی‌اش از میلان بتواند بار دیگر به این تیم برگردد اما یوونتوس از مدت‌ها قبل شرایط دوناروما را زیر نظر دارد و ممکن است پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه دهد.

دیدگاه‌ها