کد خبر : 1820837 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 10:13 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

هشدار ناواس به PSG: می‌خواهم در همه دیدارها بازی کنم

کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، از شرایطش در این تیم چندان راضی نیست.

هشدار ناواس به PSG: می‌خواهم در همه دیدارها بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، جذب جانلوییجی دوناروما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته باعث شد که جنجال بسیاری در زمینه انتخاب دروازه‌بان در پاری سن ژرمن به وجود بیاید. 
ناواس در چند سال اخیر عملکرد خوبی در دروازه پی اس جی داشت و از سوی دیگر افت محسوس دوناروما پس از یورو و عدم برآورده کردن توقعات از سوی این بازیکن در پارک دو پرنس باعث ایجاد حواشی بسیاری در این زمینه شد. 
ناواس به وضوح نشان داده که از شرایطی که در این تیم دارد چندان راضی نیست و دوست ندارد که به عنوان دروازه‌بان دوم و ذخیره روی نیمکت پاری سن ژرمن بنشیند. 
این دروازه‌بان پیش از این نیز در رئال مادرید وقتی که به ذخیره تیبو کورتوا تبدیل شده بود، تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت و به پایتخت فرانسه رفت تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد. 

 

1696030


پوچتینو امیدوار بود که با استفاده از سیستم چرخشی بتواند شرایط بهتری را در تیمش رقم بزند اما این سیاست چندان مورد استقبال ناواس قرار نگرفته است. 
این بازیکن در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت:« من می‌خواهم در هر بازی به میدان بروم. آیا قصد دارم در این تیم بمانم؟ باید شرایط بسیاری را بررسی کنم. در آخر باید بگویم که رابطه بسیار خوبی با دوناروما دارم و مشکلی بین ما نیست. اما اگر شرایط به همین ترتیب بماند، کار کمی دشوار خواهد شد. باید بینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که بعضی از منابع خبری در هفته‌های اخیر از احتمال جدایی دوناروما از پاری سن ژرمن و بازگشت او به لیگ ایتالیا خبر داده بودند.

دیدگاه‌ها