کد خبر : 1820250 | 29 فروردين 1401 ساعت 12:37 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

همه حریفان مدعی هستند؛

نامجو مطلق: استقلال سراغ حاشیه نرود تا قهرمان شود

پیشکسوت استقلال حفظ آرامش در این تیم را مهم‌ترین راه رسیدن آبی‌پوشان به قهرمانی در لیگ برتر می‌داند.

نامجو مطلق: استقلال سراغ حاشیه نرود تا قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه" مجید نامجومطلق تاکید دارد استقلال باید از تجربه‌اش مقابل نساجی در جام حذفی استفاده می‌کرد ولی در حال حاضر نباید به حواشی بپردازد و باید روی قهرمانی در لیگ برتر تمرکز داشته باشد.

استقلال شایسته صعود بود

استقلال امسال استحقاق گرفتن دو جام را داشت؛ البته یک نکته‌ای را باید بگویم استقلال در دیدار با نساجی یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد؛ یعنی واقعا در آن دیدار مستحق پیروزی بود، اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. وقتی هم کار به ضربه پنالتی می‌کشد، قضیه ۵۰-۵۰ است. متاسفانه علی‌رغم اینکه استقلال رقیب سفت و سختی برای ادامه بازی‌ها نداشت، متاسفانه از جام حذفی کنار رفت.

حسینی می‌توانست در پنالتی‌ها باشد

جام حذفی همین است و به نوعی شگفتی‌ها خیلی در آن دخیل هستند. فکر می‌کنم استقلال امسال مقابل دو، سه تیم در بازی رفت و برگشت موفق به پیروزی نشده که یکی از آنها تیم نساجی است که نشان می‌دهد حریف قدری بوده و استقلال می‌توانست با آمادگی بیشتر یا تعیین نفراتی که در زمین بودند، از  این حریف بگذرد. با توجه به سابقه بازی مقابل نساجی در دیدارهای قبلی، می‌توانستیم از سید حسین حسینی با توجه به اینکه ممکن بود این بازی به پنالتی کشیده شود، استفاده کنیم یا حداقل می‌توانست جزو بازیکنان تعویضی باشد ولی از نظر فنی فکر می‌کنم دیدار با نساجی جزو بازی‌های خوب استقلال بود.

1705220

 

همه حریفان استقلال مدعی هستند

با توجه به اینکه ۶ هفته پایانی بازی‌هاست، تمام مسابقات برای استقلال حکم فینال را دارد. قطعا همه حریفان با انگیزه و تیم‌های خوبی هستند؛ هر بازی در این ۶ هفته می‌تواند برای استقلال سخت باشد و فرقی نمی‌کند حریف چه کسی باشد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید تمام تیم‌ها را جدی بگیرد و در این ۶ بازی با تمام انگیزه حاضر شود. بازی با تیم‌هایی مثل سپاهان در اصفهان و فولاد در اهواز قطعا سخت است که البته دیگر تیم‌ها نیز چنین شرایطی دارند ولی استقلال باید از این وضعیت استفاده کند و تمام حریفانش را به‌عنوان یک تیم مدعی نگاه کند.

استقلال اسیر حاشیه نشود

در هفته‌های باقی مانده تمرکز استقلال باید روی بازی‌ها باشد و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنند چراکه این مسائل موجب می‌شود تمرکز تیم بهم بریزد. تیمی که ۶ امتیاز هم از رقیبش جلوتر است، به نظر من در این شرایط آرامش برای آنها از هر چیزی مهم‌تر است و نباید اسیر حاشیه باشند؛ بازیکنان استقلال باید بتوانند ۶ بازی آینده را با آرامش خاطر بازی کنند. این مسائل حاشیه‌ای ممکن است یک مقدار تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها