کد خبر : 1820287 | 29 فروردين 1401 ساعت 16:36 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

رویارویی با این تیم دشوار است؛

پیولی: اینتر حریف خطرناکی خواهد بود

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان مدعی شد تیمش برای دیدار فردا مقابل اینتر آماده و متمرکز است.

پیولی: اینتر حریف خطرناکی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه پرطرفدار شهر میلان فردا شب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت. بازی اول بین دو تیم 0-0 به پایان رسید، بنابراین نام تیم صعود کننده به فینال در مسابقه فردا شب در استادیوم جوزپه مه آتزا معلوم خواهد شد. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد تیمش تا پایان فصل برای فتح تمامی عناوین مبارزه خواهد کرد.

استفانو پیولی گفت: "هر چه بیشتر متحد باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی های پیش رو خواهید داشت. حتی اگر موضوع مهم مسابقه فردا شب باشد، دیروز ناهار خوبی را با هم و با خانواده خوردیم و روز خوشایندی بود. اگر می‌خواهیم تا انتها مبارزه کنیم، باید در تمام مسابقات خود پیروز شویم. من میلان را یک تیم بسیار متمرکز و با انگیزه می بینم.

1676152

از نظر من بازی فردا نقشی در رقم خوردن فاتح اسکودتو در فصل جاری ندارد. صرف نظر از نتیجه فردا که البته مهم است و می تواند شما را به فینال برساند، قهرمانی در لیگ موضوع دیگری است. فارغ از اینکه شرایط در دیدار فردا شب چطور پیش می‌رود، ما در لیگ باید تلاش کنیم تا در تمام مسابقات خود به برتری رسیده و تا آخر مبارزه کنیم. 

در دیدار فردا مقابل اینتر باید بازی‌خوانی خوبی داشته باشیم. لحظاتی وجود خواهد داشت که شتاب می‌گیریم و باید در دقایقی از بازی سرعت را کاهش دهیم. اینتر می تواند خطرناک باشد و ما باید هنگام مالکیت توپ، شرایط را به خوبی مدیریت کنیم. نگرش ما و نحوه بازی ما مقابل اینتر همیشه کاملا مشابه بوده است. 

رویارویی با اینتر دشوار است، زیرا آنها در مواقعی از بازی ما را مجبور به دویدن بیشتر می کنند. ما استراتژی خود را داریم، اما با و بدون توپ باید کیفیت بالایی از خود نشان دهیم. گزینه اصلی در پست ترکوارتیستا؟ در دیدار مقابل اینتر باید در مقابل مارسلو بروزوویچ از خود محافظت کنیم، به همین دلیل احتمال اینکه یکی از راده کرونیچ و فرانک کسیه بازی کنند بیشتر از براهیم دیاز است."

دیدگاه‌ها