کد خبر : 1820294 | 29 فروردين 1401 ساعت 17:33 | 47.2K بازدید | 6 دیدگاه

اشتباه در دوقدمی دروازه؛

خراب‌کاری عجیب ستاره گران‌قیمت چلسی! (عکس)

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و 29 ساله چلسی در 24 ساعت اخیر به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

خراب‌کاری عجیب ستاره گران‌قیمت چلسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که چلسی دست به انتقال بزرگی زده و با پرداخت 115 میلیون یورو دوباره موفق به جذب روملو لوکاکو شد. این ستاره بلژیکی بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در اینتر و فتح اسکودتو، به تیم مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ملحق شده و تصمیم گرفت یک بار دیگر شانس خود را برای درخشش در فوتبال انگلیس امتحان کند.

اما شرایط در ماه‌های اخیر برای روملو لوکاکو به بدترین شکل ممکن پیش رفته و او معمولا در بازی‌های بزرگ جایی در ترکیب ثابت چلسی ندارد. دیروز و در جریان برتری 0-2 آبی‌های لندن مقابل پالاس در نیمه نهایی جام حذفی، روملو لوکاکو یک فرصت فوق العاده را در دو قدمی دروازه و در بهترین شرایط از دست داده و توپ را به دیرک کوبید. انتقادات در 24 ساعت اخیر دوباره از این ستاره بلژیکی شدت گرفته و اغلب روملو لوکاکو را بدترین سرمایه گذاری این تیم در سال‌های اخیر توصیف کرده‌اند.

البته خود این بازیکن نیز به‌شدت خواهان بازگشت به اینتر شده و اخباری در مورد احتمال انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن نیز منتشر شده است. به هر حال روملو لوکاکو تنها تا این مقطع موفق به زدن 12 گل برای چلسی در تمامی مسابقات و فقط پنج گل در لیگ برتر شده که اصلا آمار مناسبی برای گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال انگلیس محسوب نمی‌شود.
 

1706893
1706892
1706894

دیدگاه‌ها