کد خبر : 1820321 | 29 فروردين 1401 ساعت 20:47 | 42.1K بازدید | 12 دیدگاه

اوون هارگریوز:

به انتقادات از کریستیانو رونالدو می‌خندم

اوون هارگریوز، بازیکن سابق منچستریونایتد‌ به انتقادات از کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

به انتقادات از کریستیانو رونالدو می‌خندم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو یک نمایش درخشان دیگر را در ترکیب منچستریونایتد ارائه داد و با زدن سه گل برابر نوریچ علاوه بر کمک به پیروزی مهم شیاطین سرخ، دومین هت‌تریک خود در سه بازی اخیر را به ثبت رساند. رونالدو اکنون 21 گل در این فصل به ثمر رسانده است و هارگریوز شگفت‌زده است که چگونه برخی می‌توانند توانایی او را زیر سوال ببرند؛ حتی در 37 سالگی.

اوون هارگریوز، بازیکن سابق منچستریونایتد، در این‌باره گفت: "وقتی مردم از کریستیانو رونالدو انتقاد می‌کنند و می‌گویند اوه، او مشکل دارد، با خودم می‌خندم. او یکی از تنها دلایلی است که باعث شده آنها در اینجای جدول حضور داشته باشند. داوید دخیا بهترین بازیکن فصل آنها بوده است و کریستیانو رونالدو در رده دوم قرار دارد."

1706627
 

در دیداری که رالف رانگنیک ادعا کرد که از عملکرد دفاعی تیمش اصلا راضی نیست، یونایتد خوش شانس بود که به واسطه درخشش کریستیانو رونالدو هر سه امتیاز بازی را کسب کرد. اوون هارگریوز در ادامه گفت: "به‌طور کلی منظور من این است که بازیکنان زیادی در دیدار با نوریچ خوب بازی نکردند اما کریستیانو عملکرد خوبی داشت‌ و وقتی یک گلزن این‌گونه در جلوی زمین داشته باشید شما را از درد سر خلاص می‌کند.

منظورم این است که در این بازی‌ها هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد اما کریستیانو رونالدو کارش را انجام داد. ما این را می‌دانیم و به او احترام می‌گذاریم. او در لحظات بزرگ نشان داد که چه بازیکن بزرگی است."

دیدگاه‌ها